Heel klantvriendelijk en snel geholpen. Communicatie was prettig en helder. De leenauto mochten we het hele weekend gebruiken, dat was erg prettig.

Ik vind ASN een vakbekwame onderneming met een servicegerichte werkwijze.
Een hartelijk ontvangst en een Swift verloop van de desbetreffende reparatie.

Ik ben uitermate vriendelijk en correct te woord gestaan en de reparatie aan de auto is ook naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Goede heldere service.
Vriendelijk personeel.
Auto netjes gemaakt en afgeleverd.

Na contact met vriendelijk personeel van ASN Autoschade Boll Snel een afspraak kunnen maken voor het herstel van schade aan mijn voorbumper.
Het personeel beoordeeld de schade vakkundig en...
Het personeel beoordeeld de schade vakkundig en jaagt je niet op onnodige koste.
twee dagen later kon ik de auto weer ophalen, er was niks meer te zien van de schade aan mijn voorbumper! niks op aan te merken :)

Professioneel klantvriendelijke en flexibele schadehersteller! De schade werd ter plekke beoordeeld, verholpen en afgehandeld! Een zeer tevreden Athlon Private lease rijder!

Prima. Goede communicatie en de auto wordt helemaal schoon weer teruggegeven.

De afspraken zijn nauwkeurig nageleefd

Autoschade door aanrijding met dier in de avond. Bumper, lampen en zijkant beschadigd. Heel goed hersteld, Als nieuw weer. Professioneel werk; vakmanschap = meesterschap!

Ten eerste wordt je zeer vriendelijk geholpen en onze schade was perfect gemaakt. Het leek weer een nieuwe auto.