Prima service:
- er was een leenfiets afgesproken, maar toch kreeg ik een leenauto mee;
Prima service:
- er was een leenfiets afgesproken, maar toch kreeg ik een leenauto mee;
- de verwachting was gewekt om het herstel in 2 shifts te doen om mij zsm op weg te helpen maar met wat meer moeite is alles toch in 1 ronde gefikst;
- de auto is ook nog eens helemaal gewassen, dus ziet er weer pico bello uit!
- ik hoefde de auto niet af te halen maar werd op locatie bezorgd (weliswaar vlakbij ASN, maar toch).

Vriendelijke, servicegerichte medewerkers. Probeerden goed mee te denken. Hadden even geen leenauto, maar mijn reparatie had geen haast, dus gewoon iets opgeschoven. Keurig afgeleverd, keurig... Vriendelijke, servicegerichte medewerkers. Probeerden goed mee te denken. Hadden even geen leenauto, maar mijn reparatie had geen haast, dus gewoon iets opgeschoven. Keurig afgeleverd, keurig gerepareerd.

Ik heb het contact met Boll als erg prettig ervaren. Deze mensen hebben verstand van zaken en zijn gericht op het leveren van kwaliteit.

Goed, kan er niets negatiefs over zeggen.

Fijn contact, schade is keurig hersteld. Vervangend vervoer prima geregeld! Zeer vriendelijk personeel. Top!

Super, vriendelijk en top service

De schade is mooi gerepareerd.
De afspraken omtrent fiets lenen en auto terugbrengen zijn helaas niet nagekomen.
De fiets was er niet en de auto stond nog in de garage op het tijdstip...
De schade is mooi gerepareerd.
De fiets was er niet en de auto stond nog in de garage op het tijdstip dat hij teruggebracht zou zijn.

Zeer goed! Je wordt snel en vriendelijk geholpen!

Uitstekend bedrijf!