De ervaring is heel goed. Vriendelijke medewerkers die meedenken en prima en vlotte service verlenen.

Zeer vriendelijk

Denken mee.
Zijn er voor de klant.
Top bedrijf.

Het maken van de afspraak was eenvoudig en wij zijn erg vriendelijk geholpen.
Er werd duidelijk gecommuniceerd.

Een vriendelijke kennismaking (het was de eerste keer) waarbij de schade snel en vakkundig werd hersteld. Zeer tevreden!

Zeer vriendelijk contact, lekker ‘gewoon’ en fijn volk, prachtig gerepareerd, prima vervangend vervoer en de haal-/brengservice is een verademing.
Als ik een suggestie mag geven...
Als ik een suggestie mag geven dan zou het wat meer proactieve communicatie zijn, houdt de klant wat proactiever op de hoogte van eventuele vertragingen. Maar dat is ook echt het enige wat ik kan bedenken, ben hartstikke blij met jullie!

Prima bedrijf, waarin goed gecommuniceerd wordt en er wordt meegedacht.

Via de verzekeringsmaatschappij in contact gekomen met ASN Autoschade Boll Bunnik.
Snelle reactie via de mail en uitstekend geholpen bij schadeafhandeling na afloop geen kleurverschil na het spuitwerk en de rest netjes gepoetst.

Vanaf melding van de schade tot oplevering van de auto goed werk geleverd door Autoschade Boll. Over het resultaat ben ik zeer tevreden, auto is weer als nieuw. Aardig maar bovenal deskundig... Vanaf melding van de schade tot oplevering van de auto goed werk geleverd door Autoschade Boll. Over het resultaat ben ik zeer tevreden, auto is weer als nieuw. Aardig maar bovenal deskundig personeel. Ik kreeg goed advies, ook over andere zaken in de auto dan de schade. Ik beveel Autoschade Boll dan ook van harte aan. Je auto is daar in goede handen.

Positief en goede service.