Wouter

Onmiddellijke noodreparatie binnen een half uur. Definitieve reparatie op afspraak. Perfect gerepareerd, goede communicatie, betaald wat was begroot, ondanks wat meer werk dan verwacht. Top bedrijf,... Onmiddellijke noodreparatie binnen een half uur. Definitieve reparatie op afspraak. Perfect gerepareerd, goede communicatie, betaald wat was begroot, ondanks wat meer werk dan verwacht. Top bedrijf, aanrader!

Vriendelijke medewerkers en goed herstelde afhandeling van schade vlotte afhandeling ook kan je een leenauto krijgen.

Prima service, goede reparatie, klantvriendelijk

Er werd goed overlegd via mijn schoonzoon en mij. Ik kreeg mijn auto ook weer netjes thuisbezorgd. Positieve ervaring.

De schade is prima verholpen.
De chauffeur was heel aardig.

De schade is prima verholpen.
De chauffeur was heel aardig.

Wel ging het mis bij het ophalen van de auto. Men was de afspraak vergeten waardoor ik in de problemen kwam met mijn agenda van die dag en extra kilometers gemaakt moesten worden omdat nu de auto op mijn werk opgehaald moest worden. Wel is daar netjes benzine voor gegeven. .Gelukkig belde ik voor de zekerheid al snel na de afgesproken tijd.

Alert, vriendelijk en communicatief goed. Schade keurig hersteld.

Super snel en vriendelijk

Makkelijk om contact / afspraak te maken. Top dat de chauffeur de auto komt ophalen en terugbrengen en een vervangende auto achterlaat. Resultaat na reparatie ziet er perfect uit. Er wordt garantie... Makkelijk om contact / afspraak te maken. Top dat de chauffeur de auto komt ophalen en terugbrengen en een vervangende auto achterlaat. Resultaat na reparatie ziet er perfect uit. Er wordt garantie gegeven.

Hele prettige en duidelijke communicatie met ASN. Werkzaamheden zijn meer dan goed uitgevoerd, naar volle tevredenheid. Er is meer gedaan, dan ik had verwacht. De auto ziet er weer tip-top uit.

De ervaring is heel goed. Vriendelijke medewerkers die meedenken en prima en vlotte service verlenen.