Ik woon in Ede. Helaas heeft de verzekeraar geen schadebedrijf in Ede. Het dichtstbijzijnde was derhalve ASN in Bunnik.
ASN kan er niets aan doen dat de wachttijd voor reparatie momenteel 3...
ASN kan er niets aan doen dat de wachttijd voor reparatie momenteel 3 maanden bedraagt. Toen het dus eenmaal zover was bleek ASN een prima bedrijf dat de schade uitstekend heeft hersteld.

Zeer goed, gastvriendelijk, flexibel en servicegericht. Hier kunnen nog vele organisaties een voorbeeld aan nemen!

Vriendelijke mensen. Er wordt meegedacht. Auto keurig netjes en schoongemaakt, vanbinnen en buiten, teruggekregen.

Goed bedrijf met professionele vakmensen. Spoedig geholpen en goede service gehad!

Fijn, vriendelijk, snel en keurig werk afgeleverd

Slecht. Communicatie slecht. Veel te veel mensen die maar wat zeggen.
Terugbellen is ook een probleem.
Slecht. Communicatie slecht. Veel te veel mensen die maar wat zeggen.
Terugbellen is ook een probleem.
Bij aflevering van de reparatie was de auto niet gewassen. Dat zijn wij wel gewend van andere herstelbedrijven.

Vriendelijke mensen, snel geholpen.

Ben fantastisch en snel geholpen. Fijne communicatie, keurige reparatie en weinig rompslomp.

Zeer vriendelijk personeel en heel vakkundig! Mijn auto is weer als nieuw! Ik ben super blij!

Uitstekende vakmensen. Bijzonder goede begeleiding en service.