Fantastisch bedrijf, goed, deskundig geholpen en zeer vriendelijk personeel.
Ben je bent een topper!

Klantvriendelijkheid is TOP.
Duidelijke afspraken.
Garage denkt mee.
Kortom een aanrader.

Boll is telefonisch goed bereikbaar en er is altijd een vakkundige medewerker te vinden die met mij mee wilde denken. Boll heeft zijn uiterste best gedaan om de auto vlot te repareren ondanks het... Boll is telefonisch goed bereikbaar en er is altijd een vakkundige medewerker te vinden die met mij mee wilde denken. Boll heeft zijn uiterste best gedaan om de auto vlot te repareren ondanks het feit dat ook zij te maken hebben met grote drukte.

Net en behulpzaam bedrijf.
Schade is netjes hersteld en de auto was sneller klaar dan afgesproken.

Heb een goede ervaring , snel geholpen en bij langer herstel leenauto netjes verzorg .

Klantvriendelijk.wordt netjes te woorden gestaan.naar reparatie loopt men mee naar de auto.wordt netjes afgehandeld.

Net bedrijf met uitstekende klant gerichte service.

Ik ben prima geholpen door de medewerkers van Autoschade Boll in Bunnik.
Ik ben prima geholpen door de medewerkers van Autoschade Boll in Bunnik.
Een duidelijke offerte en herstelplan met de dito kostenraming. Omdat ik de schade zelf moest betalen werd gezocht naar een gebruikt onderdeel om een deel van de schade te herstellen. Het eind resultaat was perfect.
Jammer is dat een mini lakschade aan mijn rechter voorbumper, ondanks een verzoek mijnerzijds, niet in de herstelwerkzaamheden was meegenomen. Ik kan dit overigens met een lakstift eenvoudig zelf herstellen.

Vriendelijke mensen en er word met je mee gedacht.

Mvg

Danley