Prima, kundig advies bij de aanname. Schade is 100 % na wens uitgevoerd.

Vriendelijk ontvangst
Zeer correcte goede service op korte termijn denken met je mee om de prijs ook nog leuk te houden
Kom er zeker weer terug

Komen afspraken na en zijn marktconform.

Vriendelijke makkelijke medewerkers. Tijdens de reparatie van mijn bumper bleek mijn achterlicht stuk te zijn gegaan, kwam ik onderweg naar huis achter. Auto teruggebracht en ze fixten het meteen.

Ik ben heel vriendelijk ontvangen met goede informatie en adviezen. Jammer dat het een tijdje duurde voordat de reparatie plaats kon vinden maar er was mijnerzijds ook geen haast bij. Het halen en... Ik ben heel vriendelijk ontvangen met goede informatie en adviezen. Jammer dat het een tijdje duurde voordat de reparatie plaats kon vinden maar er was mijnerzijds ook geen haast bij. Het halen en brengen was een hele goede service en de auto zag er weer tip top uit waarvoor mijn dank

Komen afspraken altijd na, correcte en goede service. De auto is netjes gepoetst en top hersteld weer afgeleverd. Gelukkig hoef ik er niet vaak te zijn, maar altijd tevreden geweest in de afgelopen... Komen afspraken altijd na, correcte en goede service. De auto is netjes gepoetst en top hersteld weer afgeleverd. Gelukkig hoef ik er niet vaak te zijn, maar altijd tevreden geweest in de afgelopen jaren.

Goede service. Mijn auto is heel netjes gemaakt en volledig gepoetst van binnen en buiten weer bij me afgeleverd. Hij lijkt weer als nieuw. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

De gemaakte afspraken zijn nagekomen, ze zijn vriendelijk in omgang en ze leveren goede kwaliteit reparaties. Ik ben erg tevreden.

Schade netjes hersteld. Echter nog niet helemaal klaar. Nieuwe bumper is besteld maar nog niet aanwezig. Afspraak hiervoor op dinsdag 19 september.
Wat wel opviel is dat auto van binnen niet...
Wat wel opviel is dat auto van binnen niet mooi schoon is afgeleverd. Nog veel stof in het interieur. Mogelijk dat dit pas gedaan wordt op 19 september.

Contact met Blewanus Autoschade was in het algemeen duidelijk en vriendelijk.
Contact met Blewanus Autoschade was in het algemeen duidelijk en vriendelijk.
Allereerste contact verliep wat stroef, mede door mijn eigen onervarenheid met het afhandelen van een schade aan een auto.
Dit zou wat soepeler kunnen denk ik, door de gang van zaken net wat beter uit te leggen.
Ligt waarschijnlijk ook aan de persoon aan de telefoon of de receptie