Mijn ervaring met ASN Autoschade Bleeker Hengelo is top! Bij het telefonisch melden van schade aan de auto door aanrijding was de eerste vraag die mij gesteld werd "hoe gaat het", pas... Mijn ervaring met ASN Autoschade Bleeker Hengelo is top! Bij het telefonisch melden van schade aan de auto door aanrijding was de eerste vraag die mij gesteld werd "hoe gaat het", pas daarna werd de schade doorgenomen. Heel menselijk, fantastisch. De schade is snel en vakkundig uitgevoerd.

Perfect geholpen. Stonden direct voor ons klaar toen we stranden met de auto.

Goed contact en advies. Afspraken kloppen.

De medewerkers van ASN Autoschade Bleeker Hengelo waren ontzettend vriendelijk en hebben ons goed geïnformeerd en geholpen, o.a. door een vervangende auto te regelen wanneer we die nodig... De medewerkers van ASN Autoschade Bleeker Hengelo waren ontzettend vriendelijk en hebben ons goed geïnformeerd en geholpen, o.a. door een vervangende auto te regelen wanneer we die nodig hadden. De herstelwerkzaamheden zijn ook heel goed uitgevoerd.

Goede ontvangst en vaststelling schade
Het resultaat mag er zijn. Auto mooi hersteld en mooi schyoon.
In voorkomend geval zal ik ASN Bleeker aanbevelen

Schade is professioneel hersteld en de auto is netjes gereinigd zowel van binnen als buiten opgeleverd. De doorlooptijd was langer dan aangegeven namelijk 6 ipv 3 dagen, hierover is geen... Schade is professioneel hersteld en de auto is netjes gereinigd zowel van binnen als buiten opgeleverd. De doorlooptijd was langer dan aangegeven namelijk 6 ipv 3 dagen, hierover is geen communicatie geweest en moest ik zelf achteraan. De Afspraak om hierover terug te bellen is niet nagekomen.

Alles keurig op tijd netjes hersteld!

Prima service, een prachtig resultaat. Mijn auto hadden ze ook nog gewassen en schoon gemaakt!

Fijne goedlachse spontane mensen met gevoel voor humor en een prettig contact. Ook de communicatie is goed men is makkelijk en eenvoudig benaderbaar, helder en geen onduidelijkheden. Het contact met... Fijne goedlachse spontane mensen met gevoel voor humor en een prettig contact. Ook de communicatie is goed men is makkelijk en eenvoudig benaderbaar, helder en geen onduidelijkheden. Het contact met Laurens verliep uitstekend en dat geld ook voor de eigenaar van het bedrijf.. Groet Paul Heijtel

Snel en vakkundig mijn schade hersteld.