Vlot, pinctueel en schoon.

Netjes, duidelijkheid, klantvriendelijk en nauwkeurig afgeleverd werk. En dat al jaren lang een begrip in de regio

Duurt wel allemaal behoorlijk lang. Resultaat is wel goed.

Ik ben in lengte van jaren altijd zeer klantvriendelijk behandeld.
Zeker wat de schadehestel betreft ben ik vooral zeer tevreden.
Ook het ontvangst is altijd klant vriendelijk. Ik ben in lengte van jaren altijd zeer klantvriendelijk behandeld.
Zeker wat de schadehestel betreft ben ik vooral zeer tevreden.
Ook het ontvangst is altijd klant vriendelijk.

Henk Robben

Zeer tevreden,klant vriendelijk ,leenauto beschikbaar,komen de afspraken na ,en goede service ,een bedrijf voor aanbeveling

Snel goed en vriendelijk geholpen.

Via verzekeraar Promovendum werd ik doorverwezen naar ASN Autoschade in Veendam voor herstelwerkzaamheden aan mijn Mini Countryman. Vanaf het eerste contact ben ik zeer goed geholpen. Het... Via verzekeraar Promovendum werd ik doorverwezen naar ASN Autoschade in Veendam voor herstelwerkzaamheden aan mijn Mini Countryman. Vanaf het eerste contact ben ik zeer goed geholpen. Het telefonisch contact is professioneel en een afspraak om de auto te repareren was snel geregeld. Gedurende de herstelwerkzaamheden had ik de beschikking over een nieuwe leenauto. De schade is perfect verholpen, mijn Mini ziet er weer strak uit! Ik kan geen verbeterpunten vinden, top gedaan!

Ze denken goed met je mee. Kon op redelijke korte termijn terecht en kreeg een nette leenauto.

Op zich had ik lichte schade aan de achterkant van mijn auto, maar het herstel ziet er als nieuw uit.
Enige nadeel is de tijdsduur tussen schademelding en herstel.

Hele vriendelijke en volgens mij kundige mensen. Maar planningstechnisch is er nog winst te behalen. Eerst keer dan ik de schade melde ter reparatie was in mei en na 2 keer bellen en enige... Hele vriendelijke en volgens mij kundige mensen. Maar planningstechnisch is er nog winst te behalen. Eerst keer dan ik de schade melde ter reparatie was in mei en na 2 keer bellen en enige onduidelijkheid is uiteindelijk in oktober de schade gerepareerd.
Reparatie overigens naar tevredenheid en daar gaat het om.