Uitstekende service en er wordt goed meegedacht. Daarnaast is de auto prima hersteld.

Duidelijke uitleg, goede leenauto en van de schade niks meer te zien! Perfect!

Prima alles netjes gemaakt. Alleen de communicatie kan wat beter.
Prima alles netjes gemaakt. Alleen de communicatie kan wat beter.
Werden gebeld dat de auto klaar was. Op gehaald er werd niet bij verteld dat sommige punten nog moesten gebeuren. Volgende dag gebeld dat nog niet alles in orde was.
Ons werd toen verteld dat de onderdelen deze dagwaren binnen gekomen. Waarom bij ophalen of melding dat de auto klaar is. Niet even mededelen dat alle w.z.h. nog niet gereed waren. Verder zijn wij zeer tevreden over het geleverde werk.

Schade tot volle tevredenheid hersteld. Verder zeer te spreken over ontvangst en afspraken met de receptie.

Ik ben erg tevreden over de service van Been. Vriendelijke mensen op het kantoor die op een verantwoordelijke en bekwame manier met mensen omgaan. De auto is in keurige staat opgeleverd. Hartelijk... Ik ben erg tevreden over de service van Been. Vriendelijke mensen op het kantoor die op een verantwoordelijke en bekwame manier met mensen omgaan. De auto is in keurige staat opgeleverd. Hartelijk dank!

Prettig en vakkundig geholpen. Alles duidelijk. Prima leenauto gehad en de schade aan de auto is keurig uitgevoerd.

De reparatie is prima uitgevoerd. Alleen de planning en het contact gingen minder: Het zou om 3 dagen gaan, het werden er 5. En ik moest er zelf achteraan bellen om daar de juiste informatie over te... De reparatie is prima uitgevoerd. Alleen de planning en het contact gingen minder: Het zou om 3 dagen gaan, het werden er 5. En ik moest er zelf achteraan bellen om daar de juiste informatie over te krijgen. Ook de herinneringsmail riep verwarring op: ik had afgesproken dat mijn auto gehaald zou worden, de mail gaf de indruk dat de auto om 08.00 uur in Veendam zou moeten staan.

Leveren goed werk Komen afspraken na Houden mij op de hoogte

Ze hebben de reparatie prima uitgevoerd, maar de communicatie over de reparatie was er niet of nauwelijks. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen, ze hadden geen tijd i.v.m. personele problemen om... Ze hebben de reparatie prima uitgevoerd, maar de communicatie over de reparatie was er niet of nauwelijks. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen, ze hadden geen tijd i.v.m. personele problemen om de auto terug te brengen. De reparatie was niet groot, maar duurde wel 1,5 weken.