Auto gebracht en alles in goed overleg gerepareerd zoals over een gekomen!
De schade is naar volle tevredenheid gerepareerd.
Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren en willen...
Auto gebracht en alles in goed overleg gerepareerd zoals over een gekomen!
De schade is naar volle tevredenheid gerepareerd.
Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren en willen hierbij ASN Been van harte aanbevelen indien U schade aan Uw auto heeft!
Hierbij wil ik het personeel van ASN Autoschade Been Veendam hartelijk bedanken voor de reparatie! Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Mijn ervaring is nog eenmalig. Goede afspraken gemaakt; vervangend vervoer goed geregeld; voor de afgesproken tijd geïnformeerd dat de auto weer gereed stond om af te halen.

Aardig personeel en levert goed werk af

Eerdere ervaringen waren slecht. Nu topwerk geleverd

Prima. Alles keurig afgehandeld.

Aardige mensen
Goeie service en kundig
Goed advies

De planning is niet okay. Ik stond twee maanden op de wachtlijst en was de volgende dag aan de beurt. De middag daarvoor kreeg ik een telefoontje dat het te druk was en geen leenauto hadden. De... De planning is niet okay. Ik stond twee maanden op de wachtlijst en was de volgende dag aan de beurt. De middag daarvoor kreeg ik een telefoontje dat het te druk was en geen leenauto hadden. De vraag was of ik het over onze vakantie van 4 weken heen wilde tillen. Ik had geen keus en ging akkoord, want twee dag later gingen we met vakantie van 4 weken naar Frankrijk. Donderdag 29 muni de auto gebracht voor herstel. Heb geen gebruik gemaakt van de haal- en brengservice, hoewel ik in Groningen woon en Veendam 45 minuten rijden is. Op 29 juni kreeg ik een leenauto mee die zo vies was met vogelpoep en ander vuil, dat ik eerst door de wasstraat ben gereden om de auto weer toonbaar te maken. Kosten € 10,- De rechter zijruit was bijna ondoorzichtig van binnenuit , zo vies..
Thuis opende ik de motorkap want de ruitensproeir was leeg.
Hier bleek dat er hopen bladeren en ander vuil te zien waren.
Het peil van de koelvloeistof stond ver onder peil, er was haast geen vloeistof meer te zien.
Het dashboardlampje brandde omdat de auto een onderhoudsbeurt moest hebben.
Heb hierover gebeld met Been , antwoord “ We hebben het druk, geen tijd voor”.
Heb ook nog een mail gestuurd met de zaken die ik nu heb vermeld.
Heb geen reactie gehad op mijn mail. Ook bij het ophalen werd geen woord gerept over mijn mail, het telefoontje of de uitgave van € 10,- voor de wasstraat.
Mijn vrouw en ik waren blij dat er niets met ons of de auto gebeurd is.
De reparatie is overigens goed uitgevoerd. Helaas heeft onze verzekering Promovendum een afspraak met Been Veendam. We hopen in de toekomst Been Veendam niet meer nodig te hebben.
Toen ik omze auto

Zeer goed, vriendelijke klantenbediening

Alles is prima

Altijd prima geholpen. Alles direct met de verzekering geregeld dus geen gedoe achteraf.
Kort om gewoon tevreden.