Prima service en prima afwikkeling. Auto is zelfs bij huisadres geleverd. Schade aan auto is professioneel gerepareerd

Fijn! Goede communicatie en een hele fijne leenauto.

Schade is prima gerepareerd. Heldere afspraken die ook nagekomen worden.

Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en leggen alles duidelijk uit. Snel en goed geholpen!

Goede dienstverlening. De auto is opgehaald van mijn werkadres. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip wanneer. De leenauto werd keurig afgeleverd. Na reparatie zijn de auto’s in... Goede dienstverlening. De auto is opgehaald van mijn werkadres. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip wanneer. De leenauto werd keurig afgeleverd. Na reparatie zijn de auto’s in goed overleg weer omgeruild. De reparatie ziet er prima uit

Kon er snel terecht, en de auto stond na een dag weer blinkend te wachten.
Prima service.

Goeie communicatie en service

Nu voor de 2e keer tevreden over het herstel van mijn auto. Perfect gerepareerd, zelfs met een nieuwe deur erin.

Vriendelijke medewerkers die weten waar ze het over hebben, Afspraak is afspraak.
Tevens is de auto na herstel nog netjes gewassen.

Kwaliteit van de reparaties is (nagenoeg) perfect. Service met leenauto is goed geregeld. Ook wanneer de reparatie langer gaat duren wordt je op tijd op de hoogte gehouden.Vriendelijke mensen.