Super! Snelle en goede service

Ben zeer tevreden over de snelle hulpen vriendelijke ontvangst.

Perfect geregeld, zoals altijd. Auto keurig netjes en zelfs gewassen.

Netjes afgehandeld. De klant weet waar die aan toe is. Ze zijn goed te bereiken en houden de klanten goed op de hoogte.

Erg vriendelijk, geduldig en nemen echt even tijd om de schade te beoordelen. Reparatie erg netjes uitgevoerd, kreeg de auto netjes terug. Mocht een leenauto mee, 1e dag geen gebruik van gemaakt en... Erg vriendelijk, geduldig en nemen echt even tijd om de schade te beoordelen. Reparatie erg netjes uitgevoerd, kreeg de auto netjes terug. Mocht een leenauto mee, 1e dag geen gebruik van gemaakt en hebben ze mij naar huis gebracht 2e dag wel.

Auto goed en snel gerepareerd. Duidelijke afspraken. Auto binnen en buiten schoongemaakt bij aflevering.

Professioneel, vakkundige beoordeling van schade. Goede naam in de buurt want hebben het erg druk. Keurige reparatie en conform prijsafspraak. Bijzonder aardig personeel. Auto keurig schoon van... Professioneel, vakkundige beoordeling van schade. Goede naam in de buurt want hebben het erg druk. Keurige reparatie en conform prijsafspraak. Bijzonder aardig personeel. Auto keurig schoon van binnen en van buiten schoongemaakt.

Door drukte moest ik wel lang wachten voordat
de herstel reparatie kon worden uiitgevoerd

Schade is in 4 sessies afgehandeld. Dit heeft mij vele uren en brandstof gekost. Totale afhandeling was meer dan 6 maand. Mensen zijn vriendelijk genoeg.