Vriendelijk,professioneel. Zeer tevreden over de manier waarop de schade hersteld is.

De kwaliteit van het herstel is goed. De communicatie en betrouwbaarheid van afspraken over een reparatie is matig. De afhandeling heeft 3 maanden geduurd en ik moest meerdere keren bellen om te... De kwaliteit van het herstel is goed. De communicatie en betrouwbaarheid van afspraken over een reparatie is matig. De afhandeling heeft 3 maanden geduurd en ik moest meerdere keren bellen om te vragen wat de status was.

Prima, goed geholpen. Wachttijd was helaas wat lang wegens drukte.

Fijn bedrijf. Mensen zijn vriendelijk, correct en denken mee. Toen het door uitval van het openbaar vervoer niet lukte om mijn auto op tijd op te halen, werd mijn auto thuisgebracht. De schade is... Fijn bedrijf. Mensen zijn vriendelijk, correct en denken mee. Toen het door uitval van het openbaar vervoer niet lukte om mijn auto op tijd op te halen, werd mijn auto thuisgebracht. De schade is onzichtbaar herstekd. Een vette 10 voor dit bedrijf!

Goede info netjes afgewerkt

Afspraak niet nakomen 5 dagen zonder auto en er werd verteld 2 dagen.

Reactie ASN Autoschade Been Veendam:

Wij vinden het vervelend dat u het zo ervaart . Maar wij kunnen geen zijkant spuiten in 2 dagen .

Duidelijk en gemakkelijk in de omgang.
Goed werk geleverd, ben tevreden.

Zeer tevreden.

Uitstekende service wij kregen direct een leenauto mee. De auto is keurig hersteld .

Super! Snelle en goede service