Eerst dacht ik, o nee moet ik weer naar zo'n mannen bedrijf met veel grappen en grollen maar niets was minder waar. Ik werd serieus, professioneel en klantvriendelijk geholpen. De schade is... Eerst dacht ik, o nee moet ik weer naar zo'n mannen bedrijf met veel grappen en grollen maar niets was minder waar. Ik werd serieus, professioneel en klantvriendelijk geholpen. De schade is uitstekend hersteld. Kunstenaars zijn de mannen van Been. Kortom helemaal top!

Zeer goede service en zeer klantvriendelijk

EEN PRIMA PLAATS OM MET DERGELIJKE PROBLEMEN NAAR TOE TE GAAN

Aangezien ik nog nooit schade had gehad wist ik helemaal niet wat ik moest doen , toen heeft het bedrijf mij in alles geholpen en kreeg gelijk een nw leenauto mee . Auto is zeer netjes gemaakt en... Aangezien ik nog nooit schade had gehad wist ik helemaal niet wat ik moest doen , toen heeft het bedrijf mij in alles geholpen en kreeg gelijk een nw leenauto mee . Auto is zeer netjes gemaakt en het personeel was zeer vriendelijk .

Schade wordt snel opgenomen en heldere informatie.
Tijdens de reparatie wordt er een keurige leenauto geleverd.
Reparatie was snel en perfect uitgevoerd, auto werd als nieuw afgeleverd.

Autoschade Been Veendam heeft bij mij een prima indruk achtergelaten. De werkdag nadat de schade was ontstaan kon ik de auto al brengen en stond er een nette, vrijwel nieuwe leenauto klaar. De... Autoschade Been Veendam heeft bij mij een prima indruk achtergelaten. De werkdag nadat de schade was ontstaan kon ik de auto al brengen en stond er een nette, vrijwel nieuwe leenauto klaar. De schade is snel en heel netjes hersteld. De auto was na het herstel schoongemaakt, er werd uitleg gegeven over de herstelde schade en op mijn verzoek heb ik een lijst ontvangen van de vervangen onderdelen. Het contact met de medewerkers verliep goed en de afspraken zijn doeltreffend en goed nagekomen. Kortom, een prima ervaring!

Zeer klantvriendelijk in Veendam, ben zeer tevreden!
Ik kreeg echter een telefoontje van ASN uit Bergum dat zij de schade gingen overnemen
van Veendam, waarop ik zei, dat de auto al in...
Zeer klantvriendelijk in Veendam, ben zeer tevreden!
van Veendam, waarop ik zei, dat de auto al in Veendam stond!.
Het bleek een misverstand te zijn?

Prima contact en afhandeling van de schade

Uitstekend vervangend vervoer (geheel naar onze wens). Het is nu nog wachten totdat het De onderlinge communicatie ten tijde van de “langdurige reparatieperiode” was goed.
allerlaatste te vervangen onderdeel is gearriveerd (lange levertijden….), doch wij hebben er alle vertrouwen in dat dit ook weer wordt opgelost!
Chapeau voor ASN Autoschade Been Veendam voor hun uitstekende uitgevoerde vakwerk!