De Becker Denise

Overzichtelijke site.
Goede product omschrijving

Snelle verzending, merkproducten een goede afhandeling.

Denise

Altijd een prettige ervaring. Bestellingen zijn snel in huis en duidelijke communicatie. Voor de laatste bestelling wist ik niet precies welke variant ik moest bestellen. Ik heb toen gemaild voor...

Goed en eerlijk advies, jullie weten waar jullie het over hebben. Ik wordt ook altijd vriendelijk!geholpen!

M. Holster

Duidelijke website en snelle levering.

Zie hierboven

Taliba

Super vriendelijke bedrijf met super lekkere producten! Leveren is ook supersnel! De volgende dag al in huis!!

Vriendelijk, lekkere producten, leuke acties, volgende dag in huis!

marianne

Super

snel en attent

DE SOUTER

Mijn eerste bestelling verliep heel goed , bestelling goed verpakt en had staaltje gevraagd voor gelaat met couperose . Dit was ook meegeleverd terwijl ik daar geen recht op had , daarvoor hartelijk...

Mieke Clement

Ik leerde de producten kennen via mijn schoonheidsspecialiste en bestelde al verschillende keren online producten. Tot mijn grote tevredenheid.

Ik stel de overzichtelijkheid en de accurate beschrijving van de producten op prijs. Natuurlijk is de vlotte afhandeling van online bestellingen ook een absoluut pluspunt. En de producten zelf, die zijn gewoon zalig!

Hetty Jongenelen

Mooi & fijn aanbod van producten, regelmatig goede aanbiedingen, snelle service.

Zie boven.

Els Martowirono

Als nieuwe klant /geïnteresseerd in de producten van de Aromatherapie Shop , bevalt mij
zeer goed . Omdat ik behoefte had in de serum voor het gezicht en deze ook besteld heb.
Mijn...

Uitgebreid assortiment ! houden zo

Denise

Goed! Nette prijzen, goede nieuwsbrief (niet te vaak en informatief met zo nu en dan een leuke korting) en snelle levering. 1 keer heb ik het verkeerde product ontvangen toen had ik binnen een dag het goede product ontvangen en mocht het verkeerde geleverde houden, bedankt!