Sandra en Eric Beukers

Vriendelijke, betrokken verkoper, goede uitleg en fijn contact vanaf het eerste moment tot na oplevering. Dank je wel Niek de Koning voor alle goede zorgen.

Ames Audi

Fantastisch

A.J. de Roode

Uiterst plezierige omgeving . Het inruilen en kopen van een nieuwe auto brengt zeker nogal wat handelingen met zich mee. Alles werd ons uit handen genomen en op een professionele wijze door hun... Uiterst plezierige omgeving . Het inruilen en kopen van een nieuwe auto brengt zeker nogal wat handelingen met zich mee. Alles werd ons uit handen genomen en op een professionele wijze door hun geregeld . Een hele geruststelling. Bij de aflevering werd alles in de auto rustig uitgelegd. Dat maakte de eerste rit toch nog een feestje.

Anton de Beij

Lease nieuwe Audi A4. Goede service, prettig contact. Begrijp alleen voor de merkbeleving niet waarom een nieuwe Audi wordt afgeleverd bij VW.

Mark van Engelen

Goede vlotte en prettige contact met Ames, transparant over de levertijden en levering van auto is op hele leuke manier gedaan met goede uitleg alvorens uit showroom te rijden.

Mark Swank

Hele goede hulp bij de aanschaf van de nieuwe auto

Elise / Axoft

Zeer prettig!

DUPI Underwiting Agencies BV

Enthousiast ontvangen door en prima uitleg gekregen van Audi Pro Toine over mijn nieuwe Audi Q3 Sportback. Het was even wachten maar zeer tevreden over de auto die op me te wachten stond!