A. Baars

Goed ontvangen, ontevreden weggegaan. Auto voor reparatie tegen hoge kosten aangeboden. Coulance onbespreekbaar omdat auto daar niet was gekocht. Hier wordt je Beoordeeld als geen klant, geen... Goed ontvangen, ontevreden weggegaan. Auto voor reparatie tegen hoge kosten aangeboden. Coulance onbespreekbaar omdat auto daar niet was gekocht. Hier wordt je Beoordeeld als geen klant, geen service ! Betrof vervangen van een onderdeel waarvoor zij Coulance kunnen en mogen aanvragen bij fabriek. Die wil was er niet. Ga er niet naartoe met je VW, SKODA of SEAT als je geen klant bent.

Angelina Moerenhout

Heel erg goed

Franka

Wij zijn erg fijn geholpen bij Ames Sliedrecht met het regelen van een private lease contract voor de Seat Arona. De communicatie met de dealer verliep vlekkeloos, ondanks dat de communicatie met de... Wij zijn erg fijn geholpen bij Ames Sliedrecht met het regelen van een private lease contract voor de Seat Arona. De communicatie met de dealer verliep vlekkeloos, ondanks dat de communicatie met de leasemaatschappij niet altijd fijn verliep. De dealer heeft ons ook daar goed bij geholpen.

AMES Ridderkerk

Vriendelijke en zeer behulpzame medewerker

Fiton B.V.

Vanaf het begin tot eind perfect geholpen en geassisteerd bij de keuze van de auto. De verkoper was erg betrokken bij dit proces en de communicatie verliep dan ook soepel en persoonlijk.

Son

Ames autobedrijf BV Seat dealer Dordrecht

Shayenne Bahadoer

Goede service

Arno Jansen

Na een hartelijk ontvangst door Dylan, een jonge kerel die perfect aanvoelen welke klant hij voor zich heeft, gekozen voor een Seat Arona. Maar wel binnen 2 weken leveren want we gaan op vakantie!... Na een hartelijk ontvangst door Dylan, een jonge kerel die perfect aanvoelen welke klant hij voor zich heeft, gekozen voor een Seat Arona. Maar wel binnen 2 weken leveren want we gaan op vakantie! Daar ga ik voor zorgen, ambitieus zoals hij is en uiteraard heeft hij het waargemaakt. Perfect geregeld, aflevering door een collega laten verzorgen, omdat Dylan op vakantie was. Dag van aflevering even een app en de dag van onze vakantierit vanaf zijn vakantieadres een belletje. Echt een klantreis die je iedereen aanbeveelt!!

Martin

Voor de eerste keer bij Ames en geholpen door Daan. Werkte nog niet zo lang als verkoper maar deed zijn uiterste best om al onze vragen te beantwoorden. Top!

G.A.Linden

Ik ben bijzonder goed en correct geholpen door Sander van Kooten