Mike Westra

Goed geholpen. Neemt netjes de tijd en legt alles zorgvuldig uit (hoe alles werkt binnen de auto)

Frits

Verkoper Sander van Kooten kan zich uitstekend inleven in de wensen van de klant. Geeft prima adviezen en bespreekt alle mogelijkheden.

John de Wit

Auto besteld in de coronatijd, hierdoor heeft de levering later plaatsgevonden. De verkoper belde me regelmatig op met een update. Tevens gaf hij een goede uitleg over de auto zelf.

Gerhard

Hele fijne ervaring met Ames. De dealer heeft ons goed kunnen adviseren en goed meegedacht in onze opties, tijdens de bestelling maar zeker ook toen er leveringsproblemen kwamen, zijn we erg goed... Hele fijne ervaring met Ames. De dealer heeft ons goed kunnen adviseren en goed meegedacht in onze opties, tijdens de bestelling maar zeker ook toen er leveringsproblemen kwamen, zijn we erg goed geholpen tot een oplossing. Tot slot was het ophalen van de auto leuk geregeld.
In het geheel kan deze dealer zich goed onderscheiden van de online mogelijkheden die er zijn.

Joke Zirkzee

Zeer prettig

G.J. de Haan

Centraal gelegen en makkelijk bereikbaar, voor zowel service, reparatie als aankoop.

H. de Gier

Zeer klantvriendelijk en correct

Elly Eindhoven

Goed & vakkundig geholpen, prettig ervaren

jan de Koning / gearbox services international

Ondanks de corona tijden naar wat mogelijk is een gastvrij ontvangst

van de Ven

Netjes geholpen