P. Lange / Technobeton

Twee nieuwe VW Caddy's gekocht bij Ames voor de scherpste prijs in de markt. Over de levertijden werd uitstekend gecommuniceerd. Auto's zijn op tijd en conform afspraak geleverd.

Garage de Parel Den Haag

We zijn zeer goed ontvangen. We kregen goed advies en men denkt eerlijk en actief mee met de klant.

A van der Linden/Letek One Security BV

Goede ontvangst en de juiste benadering/behandeling. Goede kennis van zaken. Klantgericht en bereid te helpen en/of ondersteunen bij randzaken zoals verzekering en financiering.

De Keijzer Bouw en Slotenservice

Prima vriendelijke mensen en goed geholpen

Hamé Cabrio’s

Bijzonder klantvriendelijk, professioneel en service gericht bedrijf. In deze tijden van langdurige en niet leverbare auto’s, hebben Kris en zijn team er alles aan gedaan om ons de juiste auto toch... Bijzonder klantvriendelijk, professioneel en service gericht bedrijf. In deze tijden van langdurige en niet leverbare auto’s, hebben Kris en zijn team er alles aan gedaan om ons de juiste auto toch te leveren. Top gedaan! Erg blij met onze nieuwe Multivan!!

Hamé Cabrio’s

DMM Montage & Elektrotechniek BV

CD installatietechniek

Top bedrijf, goede service en snel contact

Jeroen Kemper / Croonwolterendros

Uitstekende service, goede uitleg en een hele leuke en vriendelijke dame die mij heeft geholpen.

Antal Walraven / Skidata

Super tevreden !