Ames Audi centrum

Professioneel en vriendelijk. Klant is koning

Yavuz

Beunhazen! Auto voor onderhoud gebracht, kapot terug gekregen. Type olie bestaat niet op de bon vermeld, blijkt zoals vermoed een goedkopere olie te zijn (5W30 ipv 0W30 Helix Ultra die normaal wordt... Beunhazen! Auto voor onderhoud gebracht, kapot terug gekregen. Type olie bestaat niet op de bon vermeld, blijkt zoals vermoed een goedkopere olie te zijn (5W30 ipv 0W30 Helix Ultra die normaal wordt gebruikt). Aansprakelijkheid wordt ontkend. Soortgelijke ervaringen van anderen gehoord, er zouden allemaal stagiaires werken die aan de auto prutsen.

Marijn Andriesse

Optimaal klantgevoel als je bij Ames Audi Dordrecht een auto koopt. Het contact met Rob van begin offerte tot aan het uitrijden van de auto in de showroom als zeer prettig en transparant ervaren!

Sandhya Panday

Ames Audi is de beste dealer die ik tot nu toe heb gehad! Ben al ruim 10 jaar Audi rijder maar zoals ik hier geholpen ben heb ik nog niet meegemaakt. De service, het meedenken, tijd en aandacht,... Ames Audi is de beste dealer die ik tot nu toe heb gehad! Ben al ruim 10 jaar Audi rijder maar zoals ik hier geholpen ben heb ik nog niet meegemaakt. De service, het meedenken, tijd en aandacht, nakomen van afspraken en ga zo maar door. Ik wil in het bijzonder Rob bedanken voor de goede zorgen! Een meer dan verdiende dikke 10 van mij!!

Sandhya

Al jarenlang een trouwe Audi rijder en bij het uitkiezen van mijn nieuwe Audi A5 ben ik geweldig geholpen!! Geweldige service, aandacht, afspraken nakomen maar ook de aftercare😊. Special thanks to... Al jarenlang een trouwe Audi rijder en bij het uitkiezen van mijn nieuwe Audi A5 ben ik geweldig geholpen!! Geweldige service, aandacht, afspraken nakomen maar ook de aftercare😊. Special thanks to Rob!! Voor mij een welverdiende dikke 10!!

Frank

Vriendelijke aflevering. Verkoper kent de klant. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om de auto uit te leggen.

Berry

Afhalen van nieuwe Audi Q4. Goede service, klantvriendelijk

Tristan de Korte

Uitstekende service, communicatie en informatie verstrekking