Snel en correct.

Op afspraak auto netjes afgehaald en later teruggebracht; super service waarbij er voor mij geen tijdverlies ontstond.

Helaas was mijn auto ruit stuk.
gelukkig ben ik goed en snel geholpen.
zeker een aanrader.

Goede service en ze houden je op hogte van de stand van de zaken

Super, goede communicatie, leenauto beschikbaar. Top klantenservice

Telefonisch contact gehad, duidelijke uitleg. Auto in de morgen gebracht en volgens afspraak laat in de middag mogen ophalen. Dit laat ophalen lag niet aan A Glas maar aan ons. Ik zou dit bedrijf... Telefonisch contact gehad, duidelijke uitleg. Auto in de morgen gebracht en volgens afspraak laat in de middag mogen ophalen. Dit laat ophalen lag niet aan A Glas maar aan ons. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanraden. Kennis, Klantvriendelijkheid en de afhandeling.

Mijn ruit is conform afspraken vervangen.
Zeer vriendelijke communicatie.
Erg fijn dat er een auto beschikbaar is.
Ik heb alleen niet gezegd tot de volgende keer.

Correct behandelt- een alles netjes in orde gemaakt volgens afspraak ook gratis leen auto meegekregen.

Leo heeft het goed georganiseerd en heeft oog voor de klant.

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en wer direct geholpen. De medewerker was vakbekwaam en kwam erg duidelijk over. Er werd een datum vastgesteld voor het herstel en ik werd op diedag thuis... Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en wer direct geholpen. De medewerker was vakbekwaam en kwam erg duidelijk over. Er werd een datum vastgesteld voor het herstel en ik werd op diedag thuis gebracht en weer opgehaald, het resultaat van de herstelling was prima. De financiële afwerking was binnen een paar dagen duidelijk. Goed bedrijf.