rob

Mooi snel geleverd! Scooter rijdt weer als vanouds

kon de accu makkelijk vinden voor mijn scooter

nvt

Witte

overzichtelijk bestel proces en snel geleverd bovendien prima prijzen

Drenth

Scherpe prijs en prima levering !

Prijsgee

Heen

Joost

Goede prijzen en zeer snelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering

Iets eerder een actuele tracking wanneer deze bezorgd gaat worden

H.Nobach

Zeer snelle levering in de avond, ideaal

Overzichtelijke webshop met veel keuze en een vlotte levering in de avond.

Geen verbeterpunten, gewoon zo doorgaan.

John

Snel geleverd

Duidelijke website

JP

Ik bestel mijn accu's altijd hier!

Snel

Brenda

Niet zo goed. Wij hadden een accu besteld voor onze hybrid auto ,maar deze moet je coderen als die geplaatst wordt en dat is ons niet verteld en hebben ook geen code of iets gekregen. Na een week... Niet zo goed. Wij hadden een accu besteld voor onze hybrid auto ,maar deze moet je coderen als die geplaatst wordt en dat is ons niet verteld en hebben ook geen code of iets gekregen. Na een week dus accu weer kapot.

Nvt

Betere instructies geven

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Brenda. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en ik heb je uitgelegd dat je verkeerd bent voorgelicht. Accufabrikanten zoals Varta, Bosch en Exide zetten allang geen... Bedankt voor je review Brenda. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en ik heb je uitgelegd dat je verkeerd bent voorgelicht. Accufabrikanten zoals Varta, Bosch en Exide zetten allang geen codes meer op de accu, dat is iets uit het verleden. Een accu zal nooit binnen een week stuk gaan omdat deze niet is ingeleerd. Er zal zeer waarschijnlijk iets meer aan de hand zijn met je auto. Je mag de accu in ieder geval terugsturen en dan krijg je je geld terug. En uiteraard staan we graag voor je klaar met technisch advies over wat er aan de hand kan zijn. ^Pieter van MAPP

Wil

Snel en betrouwbaar

Makkelijk bestellen, vaak erg snel en betrouwbaar. Ik doe er al jaren mijn aankopen.