P2

Algemene ervaring is goed, concurrerende offertes, goede service, meedenkend en probleemoplossend.
Afgelopen jaar wel gemerkt dat (mede door personele wisselingen?) vragen langer onbeantwoord...

zie boven

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

let op bij personele wisselingen; misschien extra backup in afhandeling van vragen

Prima. Duidelijke mails over service, nota's. Bij evt telefonisch contact snel en goed geholpen

Duidelijk, vriendelijk

nee

Goede en professionele leasemaatschappij waar je je ook met slechts 1 auto een volwaardige relatie voelt

- heldere communicatie
- snelle reactie op vragen
- vlotte afhandeling van schades

eigenlijk niet

Woonzorgnet

Weinig tot geen contact gehad, dus ben heel tevreden.

Welke positieve punten kunt u noemen over Multilease?

geen idee, heb geen vergelijkingsmateriaal :)

ook niet.

Goed bereikbaar, oplossingsgericht meedenken.

Welke positieve punten kunt u noemen over Multilease?

Goed bereikbaar, oplossingsgericht meedenken.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Communicatie tussen ons contactpersoon binnen Multilease en de afdeling die de afhandeling (zoals bijv. facturatie/schade) verricht zou beter kunnen.

Toegankelijk en constructief

toegankelijk, denkt mee

Mijn ervaring is alleen maar positief, ik word sowieso altijd vriendelijk en efficient geholpen maar wat ik nog fijner vindt is dat ik het gevoel heb alsof er serieus meegedacht wordt en geen enkele...

Welke positieve punten kunt u noemen over Multilease?

Servicegericht, denken mee met de klant. prettig contact.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

vanuit de medewerkers krijg ik als tip dat de occasion lease website niet vaak ververst wordt.

Weinig over te zeggen. Ik hoor of zie verder niet veel behalve facturen of boetes.

Eeeeh....

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Kom afspraken na, wees zichtbaar voor beslissers en berijders.

Normaal

Welke positieve punten kunt u noemen over Multilease?

Je wordt nooit door ze gebeld!
Nooit lastig gevallen door een account manager!
Nooit een reactie op een verzoek voor lease contract aanpassing

zie bovenstaand

Noortje Lugthart / Lichtadvies 010

Onpersoonlijk

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Ik heb 3 jaar een auto bij Multilease geleased en heb nog nooit iemand persoonlijk gesproken, zelfs niet na een aanvraag voor een tweede auto (waar ik ook een hele slechte offerte voor kreeg). Ik begrijp goed dat 1 auto voor jullie niet interessant is, maar klant blijft klant. Het enige moment waarop jullie me gebeld hebben is tegen het einde van de leasetermijn om te vragen of ik niet weer een nieuwe auto via jullie wil leasen. Als je tegenwoordig je klanten wil behouden zul je iets meer persoonlijke service moeten bieden dan alleen een maandelijkse factuur. Daarnaast werd ik gebeld ivm het inleveren van mijn auto (die eigenlijk opgehaald zou worden op een door mij opgegeven locatie), die meneer had er ook duidelijk allemaal geen zin in. Kortom, mijn auto heeft prima gereden, maar dat had verder weinig met jullie te maken.