Prima bedrijf om zaken mee te done

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

transparantie en snelheid van handelen

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

communicatie: recent was ik het met een factuur niet eens.Snel gecrediteerd maar ik had geen respons ontvangen op mijn klacht. Ander punt; ik ontving eeen factuur vanuit een no reply box dus je moet in de brief dan weer kijken naar wat voor mailadres je een evt vraag kunt stellen. Vind ik persoonlijk niet erg klantvriendelijk.

Ben Kock /Dana

Prima ervaring

snelle service, communicatie

niet direct

Prettig

Snelle respons

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Goed en snel alles geregeld.
Goed en snel alles geregeld.
Behalve in de vakantie in Duitsland met pech komen te staan, ik werd erg vaak doorverbonden en eindigde tenslotte met een telefoonnummer van een duits bedrijf om het zelf maar te regelen, daar had ik toch van de lease maatschappij iets meer verwacht

Goed en snel contact

zie eerste invulvak

Mijn ervaring is niet positief. Als je als klant binnen moet komen is er goed contact. Mocht je vragen hebben dan kan je 5 maanden wachten op respons maar wordt er nog geen antwoord op je vraag... Mijn ervaring is niet positief. Als je als klant binnen moet komen is er goed contact. Mocht je vragen hebben dan kan je 5 maanden wachten op respons maar wordt er nog geen antwoord op je vraag gegeven. Niet meedenken met de klant.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Bij aanvang is er een goed contact.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Misschien voor de klanttevredenheid goed om op terugbel verzoeken ingaan, op een vraag in de mail reageren.

Eddie Kunst Atos prive lease

Afgelopen jaar, 12 keer een rekening via mail, 12 keer ingehouden op salaris. Voor de rest geen enkel contact gehad. Ben nieuwsgierig hoe multilease om gaat met de toekomstige einde lease ( 3 jaar )

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Dat je gewoon 2,5 jaar niets hoort ? , oke, de schade 2 jaar geleden is perfect opgelost.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

nou, iets meer interesse, Vorig jaar kreeg ik nog een uitnodiging voor een zomer-check. Nogmaals, afgelopen 12 maanden niets gehoord.

Voldoende, echter heb ik niet echt contact met multilease daar ik met de auto's nog geen problemen heb gehad.

service en prijs

PPG

Not good at all. Not satisfied

None at the moment

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Listen to customers better.

M. Bruinsma (BDO)

Gelukkig weinig gebruik van hoeven maken dit jaar.
1x onderhoud/storingsmelding gehad maar dit is slechts gedeeltelijk verholpen.
Betrof storingsmelding van de morot (zuigers) waarvan de...
Gelukkig weinig gebruik van hoeven maken dit jaar.
1x onderhoud/storingsmelding gehad maar dit is slechts gedeeltelijk verholpen.
Betrof storingsmelding van de morot (zuigers) waarvan de reparatie 3 dagen zou duren.
Na dag 1 kon ik de auto ophalen, geen reparatie uitgevoerd. Er was discussie of deze kosten voor importeur of leasemaatschappij waren. Na 2 weken alsnof reparatie uitgevoerd, auto kalar na 1 dag. Slecht ten dele uitgeveoerd iom leasemaatschappij.

Nu wederom hetzelfde probleem: goedkoop is duurkoop!

Over het algemeen heb ik goede ervaring echter....als het gaat om inlevering van de auto na beëindigen van het contract verwacht Multilease een splinter nieuwe auto terug te krijgen! Dat vind ik erg... Over het algemeen heb ik goede ervaring echter....als het gaat om inlevering van de auto na beëindigen van het contract verwacht Multilease een splinter nieuwe auto terug te krijgen! Dat vind ik erg onrealistisch, temeer er doorgaans meer dan 180000 km mee gereden is. Dit is nu mijn vierde auto en in Februari krijg ik weer een schouwing.....gaat weer een feest worden.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Snel handelen in geval van pech.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Zie bovenstaande opmerking, ik kan mij niet voorstellen dat ik hierin de enige ben.