Redelijk tevreden.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Nooit moeilijk gedaan over reparaties of vervangend vervoer.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Afgelopen jaar nieuwe leaseauto genomen: in dat traject moest ik vaak nabellen, en had ik de indruk dat pas actie ondernomen werd als ik gebeld had.

Niets in het bijzonder

Ppg

Geen contact met multilease als enkel het administratieve gebeuren bij het in ontvangst nemen van de auto.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Prima, goede ondersteuning in aankoop proces en duidelijke site voor schade en onderhoud

goede website

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

wordt veel rechtstreeks verwezen naar partners (bv. ruitschade) niet duidelijk of je na melding bij de partner ruit

Patrick Arends / Vegro

De ervaring van begin tot eind is tot op heden prima te noemen

Website prima, goede afhandelingen

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Aanbiedingen en de opbouw/verrekening contract beetje onduidelijk , dit kan actiever.

Tot nu toe geen enkel contact gehad met multilease. Alleen per email de noodzakelijke berichten.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Als je een review wilt hebben dan moet je ook de mogelijkheid opnemen dat men nog geen contact gehad heeft met een medewerker. Hoe kan ik nu de klantvriendelijkheid beoordelen als ik nog nooit iemand gesproken heb.
Een email kan iedereen standaard in elkaar zetten en mailen.

Jan-Willem Sijthoff/ Cognizant

Eigenlijk geen. Ik lease een auto, maar ik heb geen contact met MultiLease. Ik moet zelf mijn onderhoudsafspraken organiseren, bandenwissels, etc. Als ik bel dan word ik direct doorverwezen naar de...

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Ik heb een gezin met 4 kinderen en ik rij een Volvo V40. Het zou erg fijn zijn als ik voor de vakanties tijdelijk een MPV kan krijgen om met het gezin op vakantie te gaan. Ik wil namelijk geen grote auto rijden omdat ik 90% van de tijd alleen in de auto zit. Voor de 10% zou ik dan een grote auto moeten leasen met bijbehorende kosten en bijtelling. Ik ben zeker bereid om extra te betalen voor deze service alleen niet de €1500,- die je moet betalen bij Hertz of Sixt om een grote auto te huren.

Matig

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Contracten afsluiten met meerdere onderhoudsbedrijven onder andere met Bosch Car Service

Jos Vink Medisize

Ik ben erg tevreden over multilease, je wordt erg correct en snel geholpen

snelle afhandeling
goede service
goed bereikbaar

Prima voor elkaar ! Alles word op tijd geregeld !krijgt op tijd bericht bijv

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Je krijgt op tijd bericht bijv : winterbanden en software .ne