Sind decennia tevreden klant

Ober het algemeen ben ik tevreden. Vragen worden met goed gevolg opgevolgd. IIk ben ' ' nieuw' ala wagenparkbeheerder en mis wel wat pro-activiteit in de ondersteuning. Bij de wisseling... Ober het algemeen ben ik tevreden. Vragen worden met goed gevolg opgevolgd. IIk ben ' ' nieuw' ala wagenparkbeheerder en mis wel wat pro-activiteit in de ondersteuning. Bij de wisseling van auto's wist ik niet wat er allemaal moest gebeuren en moest hier dan zelf naar vragen. Het zou goed zijn als er bijv pro actief een afspraak ingeschoten was om alle processen rondom lease en wat er loopt binnen onze organisatie door te spreken.

Aardige mensen, maar het contact verloopt echt heel erg moeizaam. 9 van de 10 keer krijgen we geen antwoord.

Wij hadden altijd een vaste contactpersoon, deze is vertrokken en sindsdien is het niet helemaal naar tevredenheid gegaan. Zaken werden niet of slecht opgepakt, veel onduidelijkheid, langzame of... Wij hadden altijd een vaste contactpersoon, deze is vertrokken en sindsdien is het niet helemaal naar tevredenheid gegaan. Zaken werden niet of slecht opgepakt, veel onduidelijkheid, langzame of geen terugkoppeling op vragen ed.

Onvoldoende antwoorden op vragen.

Afstandelijk. Niet klantgericht.

Ik heb in het afgelopen half jaar voor het eerste in mijn leasectontract wat vaker contact gehad met Multilease. deze ervaring is bar slecht. vooral de reactietijden zijn bar en boos