Prima samenwerking, heldere communicatie

Ruime keuze aan auto's met verschillende opties, concurrerende prijzen en tarieven, flexibiliteit met de mogelijkheden van de klant, passende rentevoet en een deskundig team

Goede ervaring

Goed, denk mee in oplossingen

Ook al ben ik n iet de beheerder van ons wagenpark maar slechts een 'enkele' gebruiker, (ik wordt dor]or Multilease wel aangemerkt als beheerder) kan ik alleen maar zeggen dat ik erg... Ook al ben ik n iet de beheerder van ons wagenpark maar slechts een 'enkele' gebruiker, (ik wordt dor]or Multilease wel aangemerkt als beheerder) kan ik alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben over de service van Multilease.

Prima leasemaatschapij

Professioneel, klantvriendelijk, coöperatief

Multilease heeft door de jaren heen altijd een hele goede persoonlijke service geleverd en zijn altijd zeer tevreden geweest met de service en de onderlinge contacten. Echter de nieuwe opzet met een... Multilease heeft door de jaren heen altijd een hele goede persoonlijke service geleverd en zijn altijd zeer tevreden geweest met de service en de onderlinge contacten. Echter de nieuwe opzet met een centraal (mkb) e-mail adres heeft dit ten nadeel veranderd. Ik heb niet de indruk dat we nog 'persoonlijk'worden behandeld, en bij het schrijven / contact opnemen met dit adres, komt het regelmatig voor dat we het zelfde antwoord van diverse mensen krijgen, soms dagen later, en we missen nu de persoonlijk aandacht en de kennis van ons als klant, die voorheen met een persoonlijke account manager wel aanwezig was. We vinden dit een slechte ontwikkeling en iets wat wat ons betreft zo snel mogelijk moet worden terug gedraaid.