Tot nu toe is alles vlekkeloos verlopen

Jaren met volle tevredenheid drie auto's in de lease gehad. Nu nieuwe auto nodig, geen Alfa meer worden gewoon weg te duur. Daarom overgestapt naar een Peugeot 208 GT. Offerte bij Multilease... Jaren met volle tevredenheid drie auto's in de lease gehad. Nu nieuwe auto nodig, geen Alfa meer worden gewoon weg te duur. Daarom overgestapt naar een Peugeot 208 GT. Offerte bij Multilease aangevraagd, snel reply was in orde, telefoontje gehad aangegeven dat ik overwoog om private lease te gaan doen ivm. veranderende zakelijke situatie, werd aangegeven dat Multilease dat niet deed daarna niks meer gehoord! jammer!

Oude auto moet worden ingeleverd, snap ik maar waar je bij ontvangst van de auto met alle egards wordt ontvangen mag je deze nu inleveren bij een volkomen onbekend AVIS afleverpunt, geen persoonlijk contact gewoon alles per mail! slechte zaak! niet commercieel!

Deze beide zaken maakt dat mijn prettige gevoel bij Multilease niet meer is wat het geweest is en dan druk ik mij nog vriendelijk uit!

Wij hebben meerdere voertuigen rijden via Multilease. In hoofdlijnen wel tevreden maar ik merk administratief dat niet altijd alles goed loopt. Ik heb het gevoel dat de werkdruk bij de binnendienst... Wij hebben meerdere voertuigen rijden via Multilease. In hoofdlijnen wel tevreden maar ik merk administratief dat niet altijd alles goed loopt. Ik heb het gevoel dat de werkdruk bij de binnendienst hoog is en dat er wellicht een personeelsgebrek is.

Klantvriendelijke en oplossingsgerichte leasemaatschappij. Accountmanager(s) doet serieus zijn best om te ondersteunen.

Goed, weinig problemen
Als er problemen zijn worden die door verkoopbuitendienst en binnendienst goed opgepakt

Snelle vriendelijke service waar niets op aan te merken valt

Onze ervaringen met Multilease zijn prima. Over het algemeen kan je er goed terecht met vragen, wijzigingen e.d. Er wordt meestal dan ook duidelijk en goed gereageerd met een antwoord of oplossing.... Onze ervaringen met Multilease zijn prima. Over het algemeen kan je er goed terecht met vragen, wijzigingen e.d. Er wordt meestal dan ook duidelijk en goed gereageerd met een antwoord of oplossing. Ook is Multilease wat betreft prijzen altijd concurrerend geweest.

Geen tot weinig contact. Dus weinig daarvoor te vertellen.
Als er contact is, dan altijd prima!