Bij de start van het contract was de dienstverlening top. Maar deze is helaas de jaren jaren verslechterd met een teleurstellend laatste jaar.

Ik heb weinig rechtstreeks contact.

Hospitalitywaardig/klantvriendelijk komt niet voor in het woordenboek van Multilease

Sinds de interne herstructurering ben ik niet tevreden. Slecht contact krijgen, niet de juiste vragen beantwoorden, duurt lang.

Ik heb nooit contact

Heel positief. Denken mij, doen niet moeilijk en zijn proactief waar nodig.

De klantenservice en leaseadviseurs zijn heel slecht bereikbaar. Ik vaak en dan moet ik bijna altijd een terugbel verzoek achterlaten... Maar ik wordt 9 van de 10 keer niet terug gebeld. Ondertussen... De klantenservice en leaseadviseurs zijn heel slecht bereikbaar. Ik vaak en dan moet ik bijna altijd een terugbel verzoek achterlaten... Maar ik wordt 9 van de 10 keer niet terug gebeld. Ondertussen mail ik er dus ook vaak na het bellen... En dan mag ik geluk hebben als iemand mij binnen 48 uur terug mailt. En anders? Hoor ik helemaal niks tot ik weer contact opneem. Heel erg jammer. Afhankelijk van de medewerker wordt ik soms heel vriendelijk geholpen (wat dan echt super fijn is!), maar krijg soms ook hele korte mailtjes terug met mijn vragen half beantwoord... Jammer, maarja...

Fijn contact met vaste contactpersonen.

Redelijk, mis soms interactie.

Over het algemeen prima.