Rob J.M. Straathof

Excellent!

Excellent!

Na een uitgebreide vergelijking van functionaliteit van de grote pakketten Unit4 Exact Visma Afas en Muis steekt Muis er positief bovenuit. Ik stel dat Muis te goedkoop is en zich daardoor laat vergelijken met goedkope online boekhoudsoftware. Muis heeft geweldige functionaliteit en vraagt minder consultancy dan de andere aanbieders. Die zijn daar op gericht en implementaties duren maanden Afas tot vele weken. Muis binnen enkele dagen aan de gang en grotendeels zelf ingericht. Goedkope cursussen. Muis: best of "the big five"!!

Woongarant Volmacht

Excellent

Briljan

Erg slechte nazorg

Reactie MUIS Software:

Beste heer, wat vervelend dat u dit heeft ervaren tijdens uw telefoongesprek met ons.
Wij hebben u tijdens dit gesprek geïnformeerd over de mogelijkheden die u heeft. Indien u hier toch gebruik van wilt maken horen wij dit graag.
MUIS Software

Ik moest onlangs gebruik maken van de support van I-Muis en werd hierbij snel en adequaat geholpen, het online boekhoudpakket is voor wat mij betreft gebruiksvriendelijk en bevat alle items voor het... Ik moest onlangs gebruik maken van de support van I-Muis en werd hierbij snel en adequaat geholpen, het online boekhoudpakket is voor wat mij betreft gebruiksvriendelijk en bevat alle items voor het verwerken en uitwerken van een goede jaarrekening.

Mol Advisie

Het gesprek van Richard van Lieshout verliep uitermate plezierig. Hij gaf me zeker het gevoel dat hij mij zo goed mogelijk probeerde te helpen wat hij ook gedaan heeft.

Gerard van poppel

Slechte ervaringen als je er uitgebreid met gaat werken
Slechte helpdesk met arrogant en onkundig personeel
Dit geld niet voor de heren die er al langer werken
Een gesprek gehad...
Slechte ervaringen als je er uitgebreid met gaat werken
Slechte helpdesk met arrogant en onkundig personeel
Dit geld niet voor de heren die er al langer werken
Een gesprek gehad met Richard nou die heeft de arrogantie uitgevonden.
Dus we gaan op zoek naar een ander pakket

Geachte meneer van Poppel,
Geachte meneer van Poppel,
Bedankt voor uw review. We leren graag van uw ervaring als klant en vinden het erg jammer dat dit voor u een negatieve geweest is. Ik heb begrepen dat er hierover meerdere malen contact is geweest met u en uw accountant. We vinden het vervelend dat u ontevreden bent en we er samen niet uitgekomen zijn.
Vanzelfsprekend staat het u vrij om op zoek te gaan naar een ander pakket dat aan uw eisen voldoet en wensen wij u veel succes voor de toekomst.
Jolien, MUIS Software

Teleurgestelde klant

Vriendelijk te woord gestaan maar weinig flexibiliteit. Door een splitsing in het bedrijf was er nog een abonnement actief, waar al 1 jaar geen gebruik van gemaakt werd en nu weer voor een jaar... Vriendelijk te woord gestaan maar weinig flexibiliteit. Door een splitsing in het bedrijf was er nog een abonnement actief, waar al 1 jaar geen gebruik van gemaakt werd en nu weer voor een jaar vooruitbetaald er was bij ons geen weet va. Na uitleg was er niets mogelijk, dat is erg jammer.

Jan Willem Fransz / Medicover veiligheidstrainingen

Fijn te woord gestaan. Duidelijke demo/uitleg van de software wat mij doet besluiten om licenties aan te vragen.

Peter v.d. B.

Accuraat geholpen met de uitbreiding van imuis online.

Blije gebruiker

Muis Software luistert naar je verhaal en geeft dan advies. Ze geven verschillende opties en zijn open over plus- en minpunten. Er wordt meegedacht met de klant. De uiteindelijke keuze ligt bij jou... Muis Software luistert naar je verhaal en geeft dan advies. Ze geven verschillende opties en zijn open over plus- en minpunten. Er wordt meegedacht met de klant. De uiteindelijke keuze ligt bij jou als eindgebruiker. Al je vragen worden geduldig beantwoord door de afdeling verkoop. De implementatie van Muis is probleemloos en vlot verlopen. Het programma werkt goed, is zeer gebruikersvriendelijk en wij zijn volledig ontzorgd. De uitgebreide helpfunctie is voor de gebruiker erg fijn. Je kunt gemakkelijk per schermweergave iets opzoeken.

Reactie MUIS Software:

Bedankt voor je mooie review!
Vriendelijke groet,
MUIS Software team