Maak gebruik van iMuis online, fijn programma. verder weinig contact met bedrijf zelf.

Kundig. Snel met helpdesk-vragen. Meedenkend. Meegaand in de (uitvoering) van de wensen van de klant.

Staan open voor feedback, maar genoeg ruimte voor verbetering.

Positief. Direct en snel contact met de medewerkers.

Jan / Cooster

Fijne organisatie met oprechte aandacht voor de klant. Een goede en betrouwbare partner voor ons en onze klanten. Denkt mee in oplossingen en is ook bereid te investeren in de klantrelatie.

Goede service. Het zou gemakkelijk zijn wanneer je verschillende tabbladen tegelijkertijd zou kunnen openen binnen het programma.

Prettig in de omgang.

AAGORA Accountants (Wormerveer) B.V.

Prima software en leuke mensen!

Wouter Berends

Erg behulpzaam personeel en makkelijk te begrijpen software.

ZOEKslachtoffers.nl

Complete software maar stug in het bieden van oplossingen bij problemen (bug) in de urenadministratie. Zelfs druk van de accountant heeft weinig effect en vinden ze de prioriteit bij MUIS voor mijn...

Reactie MUIS Software:

Hi André,

Bedankt voor je feedback.

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de oplossing die wij geboden hebben.

Wij hebben je wensen voor de module urenverantwoording in goede orde ontvangen. Uiteraard willen wij samen kijken naar een oplossing. Dit vergt echter softwaretechnisch veel aanpassingen, waardoor wij dit helaas niet kosteloos kunnen aanbieden.

Mocht je nog vragen hebben over de opgestelde offerte kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen.

MUIS Software