Hendrik kwam erna nog om onze nieuwe stacaravan nauwkeurig te controleren.

Zeer nette en uitstekende stacaravans,
Overzichtelijk terrein waar je goed de Stacaravans kunt bezichtigen.
Klantvriendelijk en meedenken betreft wat je zoekt

Familie de Groot

10/10

Begin december 2016 kwamen wij bij MuHa Stacaravans terecht. Nog nooit een caravan gehad, maar we dachten dat het wel eens heel leuk zou zijn om een stacaravan te kopen. We hadden al een leuke... Begin december 2016 kwamen wij bij MuHa Stacaravans terecht. Nog nooit een caravan gehad, maar we dachten dat het wel eens heel leuk zou zijn om een stacaravan te kopen. We hadden al een leuke camping in Zuid Limburg gezien.
Via internet bij diversen bedrijven gekeken en ook wat telefonische informatie ingewonnen. Maar bij MuHa zagen we een stacaravan waar we allebei direct verliefd op werden. gebeld met Arjan, een afspraak gemaakt voor de volgende dag
en raak. De eerste de beste caravan die we van binnen bekeken en ook op internet gezien hadden is het geworden.
We zijn bijzonder blij met onze Everglade. Ook de vervolg afspraken liepen zonder problemen. De bezorging, het plaatsen eind januari, omdat wij niet eerder konden, de hulp, het uitleggen, het bijmaken en sturen van reserve sleutels. We waren en zijn bijzonder tevreden.

Over de aflevering waren wij bijzonder tevreden. Arjan heeft de caravan geplaatst toen het min 8 graden was. Hij deed het met grote inzet en was ook heel secure, zonder haast te maken.

De Leij

10/10

We hebben bij MuHa de caravan gevonden waar we al lang naar op zoek waren. Alles wat we konden wensen zat er op en voor een zeer goede prijs. Het plaatsen gebeurde zeer zorgvuldig en vakkundig. Ik... We hebben bij MuHa de caravan gevonden waar we al lang naar op zoek waren. Alles wat we konden wensen zat er op en voor een zeer goede prijs. Het plaatsen gebeurde zeer zorgvuldig en vakkundig. Ik zou MuHa zeker aanbevelen.

nette caravans, werknemers prettig in omgang, betrouwbaar

Anita Huijzer

10/10

In september 2016 voor de tweede keer een stacaravan bij Muha gekocht en weer zijn we goed geholpen en superblij met onze nieuwe aanwinst! Een leuk jong bedrijf met veel keus. De stacaravans worden... In september 2016 voor de tweede keer een stacaravan bij Muha gekocht en weer zijn we goed geholpen en superblij met onze nieuwe aanwinst! Een leuk jong bedrijf met veel keus. De stacaravans worden stuk voor stuk netjes aangeboden, waardoor het een plezier is om eens lekker rond te snuffelen overal.

Klantvriendelijk, goede service, professioneel! Kortom, een aanrader!

Fam. Notting

10/10

In oktober hebben wij bij MuHa Stacaravans onze Willerby Rio stacaravan gekocht. Wij zijn er superblij mee, hij is prachtig! Via het internet kwamen wij bij MuHa terecht maar het was gelijk raak.... In oktober hebben wij bij MuHa Stacaravans onze Willerby Rio stacaravan gekocht. Wij zijn er superblij mee, hij is prachtig! Via het internet kwamen wij bij MuHa terecht maar het was gelijk raak. Het was een zeer prettig contact, we werden helemaal vrij gelaten om zo lang als we wilden rond te kijken. Arjan heeft hem geplaatst op onze eigen camping in Brabant. Hij had daarvoor engelengeduld nodig omdat het een moeilijk bereikbare plaats was met maar enkele centimeters speling aan de zijkanten. Hij deed dat voortreffelijk zonder dat de caravan ook maar een schrammetje opliep! Hij trok alle tijd uit die nodig was. Wij zijn supertevreden! Ook nadat de caravan was geplaatst konden wij bij hem terecht voor advies en ook werden er nog op ons verzoek wat reserveonderdelen nageleverd zonder bijkomende kosten. Top! Wij zijn zeer tevreden en hopen volgend jaar op een prachtig seizoen in onze mooie caravan. Wij kunnen iedereen aanraden om eens een kijkje bij MuHa te nemen.

Lekker relaxed, er is veel mogelijk, uitstekende service; ook nadat de koop gesloten is; er wordt oplossingsgericht gedacht en de caravan wordt professioneel geplaatst.

10/10

Wij hebben onlangs een stacaravan gekocht bij muha. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en kijken uit naar komend seizoen! Zeer vriendelijk te woord gestaan en een goede uitleg. We zaten te... Wij hebben onlangs een stacaravan gekocht bij muha. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en kijken uit naar komend seizoen! Zeer vriendelijk te woord gestaan en een goede uitleg. We zaten te twijfelen tussen twee modellen maar hebben een goede keuze kunnen maken. Erg fijn dat muha het transport en de plaatsing voor ons kon regelen op een camping die we zelf hebben uitgekozen!

Super service!!