marga en hans arlman

Onze caravan gekocht in maart 2018 bij muha laten je rustig alles eerst bekijken heb je vragen staan ze keurig te woord
en nemen de tijd voor je .
het bedrijf straalt...
en nemen de tijd voor je .
het bedrijf straalt vriendelijkheid en deskundigheid uit .
je voelt je gelijk thuis daar , snel geleverd en goed geplaatst .
er moet een dingetje gedaan worden maar dat komt vast goed .
arjan en hendrik wij hopen dat jullie nog veel caravans mogen plaatsen .
gr marga en hans arlman . uit Zaandam .

vakkundigheid en jongens met veel plezier in hun vak en zeker met humor .

Fam. Seefat

Vorig jaar besloten mijn man en ik voor een andere stacaravan te gaan. Een aantal bedrijven bezocht zo ook Muha. Dit was het schot in de roos. We werden super vriendelijk ontvangen en konden rustig... Vorig jaar besloten mijn man en ik voor een andere stacaravan te gaan. Een aantal bedrijven bezocht zo ook Muha. Dit was het schot in de roos. We werden super vriendelijk ontvangen en konden rustig rond kijken. We konden alles vragen en bespreken met Arjan. Onze prachtige nieuwe caravan is door Arjan perfect geplaatst en de oude meegenomen. Wij genieten met volle teugen van onze fijne caravan! Eigenlijk is het gewoon ons tweede huisje! Muha is een zeer goed bedrijf en zeer zeker de moeite waard als je op zoek gaat naar een caravan/ chalet.

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Goede service ook na het plaatsen van de caravan. Na het plaatsen was er iets met een raam na een telefoontje een afspraak gemaakt en kwamen ze het in orde... Gemaakte afspraken worden nagekomen. Goede service ook na het plaatsen van de caravan. Na het plaatsen was er iets met een raam na een telefoontje een afspraak gemaakt en kwamen ze het in orde maken. Eerlijk en betrouwbaar.

Camping de Aerdtse Wacht

J.l. hebben wij een stacaravan van Muha gekocht. Deze is correct geleverd en schoon.

Vorige week hebben wij aanspraak gemaakt op hun service, dit is binnen een week geregeld.
Camping de Aerdtse Wacht.

R. Smit

21 maart 2018 is door Muha onze stacaravan weggehaald en een andere geplaatst, ( een Cosalt Coaster ) wat naar onze volle tevredenheid gebeurde . Exact op de afgesproken tijd waren ze op onze... 21 maart 2018 is door Muha onze stacaravan weggehaald en een andere geplaatst, ( een Cosalt Coaster ) wat naar onze volle tevredenheid gebeurde . Exact op de afgesproken tijd waren ze op onze camping , Padjelanta in Vledder. De caravan is zeer professioneel geplaatst door Arjan en Rick . Wat een vaklui, die twee. Alles aangesloten , nieuwe wateraansluiting gemaakt , en dat alles zonder gemopper, terwijl de caravan maar net aan door de bochten kwam. Dit is zéker een aanrader, die MUHA. Vriendelijke groeten, Rob en Joke uit Zaandijk .

Roelofs

In feb 2018 een caravan gekocht bij muha. Super service en goede communicatie. Snelle levering op de camping. Zijn zeer tevreden.

Goede communicatie en ze komen hun afspraken na.

Cora Hardonk

In februari besloten we een stacaravan te kopen bij Muha. We konden rustig alle stacaravans van binnen bekijken en we konden eigenlijk alles vragen. Niets was teveel voor de jongens. Ook heel leuk... In februari besloten we een stacaravan te kopen bij Muha. We konden rustig alle stacaravans van binnen bekijken en we konden eigenlijk alles vragen. Niets was teveel voor de jongens. Ook heel leuk dat er tijdens de transport foto's werden gemaakt. De service was gewoon fantastisch.

Bij problemen helpen ze om het op te lossen. Zeer klantgericht en behulpzaam.

W Hoezen

Vorig jaar al een stacaravan gekocht en onlangs door Arjan en maatje Rick geplaatst. Afspraken over aanpassingen aan
de caravan waren prima uitgevoerd. Ook de plaatsing verliep exact conform...
de caravan waren prima uitgevoerd. Ook de plaatsing verliep exact conform afspraak en vakkundig. Kortom heel
tevreden over MuHa.

- Afspraken worden nagekomen;
- Aanpassingen vakkundig uitgevoerd;

Fam Bos

September 2017 een caravan gekocht Hendrik een goede verkoper
Oktober 2017 geplaatst door Arjan geen probleem ze doen het super
Gebeld voor een paar kleine dingen en gerepareerd...
September 2017 een caravan gekocht Hendrik een goede verkoper
Oktober 2017 geplaatst door Arjan geen probleem ze doen het super
Gebeld voor een paar kleine dingen en gerepareerd klasse
Super zo ze met klanten omgaan
Ze hebben meer sterren verdiend

Je wordt er netjes en vriendelijk ontvangen

Nico Waard

Op 28-2-2018 een caravan die ik bij MuHa Trading had gekocht laten plaatsen door Arjan en zn maatje. Wat een vaklui zijn dit. Stipt op de afgesproken tijd, 08.00 uur, waren ze op de camping en om... Op 28-2-2018 een caravan die ik bij MuHa Trading had gekocht laten plaatsen door Arjan en zn maatje. Wat een vaklui zijn dit. Stipt op de afgesproken tijd, 08.00 uur, waren ze op de camping en om 12.15 uur stond de caravan gesteld en wel op zn plek. Het zijn echte piqueurs als het om manoevreren zo'n lange caravan gaat. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!!!! Klasse Arjan.

Ja. Goede communicatie en men houdt zich aan de afspraken.

Van steen

23-11-2017 Onze nieuwe caravan geplaats .
Zeer tevreden over contact en plaatsing zou het iedereen aan raden. Groetjes van steen

Zeer vriendelijke mensen