Fam. Zijlstra

Prachtig chalet gekocht en zeer vakkundig geplaatst door Arjen en zijn medewerkers.
Fam. Zijlstra nov. 2020

Hun afspraken komen ze prima na. Alle lof

Tonny Vandamme

Na een zoektocht om een geschikte caravan kwamen we bij muha terecht. Vanaf het eerste bezoek tot de oplevering werd alles op vakkundige wijze afgehandeld. Alle kleinigheden die moesten gedaan... Na een zoektocht om een geschikte caravan kwamen we bij muha terecht. Vanaf het eerste bezoek tot de oplevering werd alles op vakkundige wijze afgehandeld. Alle kleinigheden die moesten gedaan worden aan de caravan werden perfect afgeleverd. De levering werd op de samen afgesproken datum en tijdstip gedaan. Wij zijn meer dan tevreden, een dikke pluim voor het ganse team.
We hebben al heel veel genoten van de caravan in het Belgisch Jabbeke

Goeie ontvangst,correcte afspraken,correcte afhandeling en nazorg kortom perfect

Van Moere

Bij montage van caravantrapje gemerkt dat verkeerde verbindingslatten geleverd waren. Na contactname met bedrijf mocht ik ze terugsturen op hun kosten. Verzendkosten zijn onmiddellijk terugbetaald.... Bij montage van caravantrapje gemerkt dat verkeerde verbindingslatten geleverd waren. Na contactname met bedrijf mocht ik ze terugsturen op hun kosten. Verzendkosten zijn onmiddellijk terugbetaald. Enkele dagen later ontving ik de juiste stukken. Bedankt voor de vlotte en correcte service.

Beloften worden nageleefd. Geen probleem om de juiste wisselstukken te bekomen.

Fam. Lieffering

Op 3 september onze nieuwe stacaravan geplaatst zeer vakkundig en met de nodige humor ondanks het slechte weer gingen Arjan en Jurriaan maar door super !

Vanaf de aankoop tot plaatsing , en de nazorg , alles is een korte lijn je hebt namelijk met de eigenaar te maken .

Bruinenberg

De verkoop verliep vlot en netjes. De plaatsing werd erg nauwkeurig gedaan, met zeer mooi resultaat.

snell contact, persoonlijk, service, vriendelijk en bekwaam.

Mies

Vandaag is onze “nieuwe” stacarvan geplaats door 2 toffe gasten!!
Alles verliep perfect.

Klanvriendelijk, meedenkend en behulpzaam.

T.Elzenaar Giethoorn

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken zoals alles is gegaan en ook over de perfekte aflevering.

persoonlijk contakt en overleg.

S vd Walle

Chalet gekocht en laten plaatsen door MUHA. Keurig netjes geplaatst en opgeleverd.

Vakkundige mensen die gemaakte afspraken nakomen.

Hars

En dan heb je je toercaravan verkocht, toch wel een dingetje, en ben je de eigenaar van een stacaravan. Geen nieuwe en op gevoel gekocht. De plaatsing ging perfect, aansluiten voor de mannen een... En dan heb je je toercaravan verkocht, toch wel een dingetje, en ben je de eigenaar van een stacaravan. Geen nieuwe en op gevoel gekocht. De plaatsing ging perfect, aansluiten voor de mannen een makkie en een duidelijke uitleg.
Aangename verrassing dat er een nieuw toilet, een nieuwe koelkast en een nieuwe douchekop met slang waren geplaatst.
Al met al een positief gevoel en nog een kleine bijkomstigheid we konden ook nog even plat praot`n.

Bedrijf dat bij zichzelf gebleven is en je moet hard rennen om stil te staan.

Michel van der Klis

Keurig en vakkundig bedrijf. Hebben ons volgens alle afspraken een prachtige mooie nieuwe caravan verkocht.

Arjan en Jurriaan hebben vakkundig onze caravan geplaatst. En ze hebben nog humor ook.