Fam. H

Afgelopen maand een stacaravan bij MuHa gekocht. Vriendelijk ontvangen en geholpen. En zeker tot veel bereid

Vriendelijk , vakbekwaam. Ondanks hij geplaatst moest worden op een lastig plek met krappe bochten zijn ze erg professioneel en nemen rustig alle tijd. Super tevreden!

Fam. Kabel

Van de zomer een stacaravan gekocht bij Muha en afgelopen maandag is onze caravan geplaatst. Ondanks de bomen en haakse bocht is hij keurig en met beleid op zijn plek gezet.
Leuk bedrijf met...
Leuk bedrijf met zeer vriendelijke en kundige eigenaren. Prettige contacten. Kortom zeer tevreden.
Een aanrader!

Vriendelijk, kundig, toegankelijk, prettige contacten.

Familie Sterk

Het kopen van een stacaravan bij MuHa kunnen we aan iedereen aanbevelen.In april 2017 hebben wij er onze prachtige stacaravan gekocht.. Er werd door Arjan en Hendrik zeer serieus meegedacht, de... Het kopen van een stacaravan bij MuHa kunnen we aan iedereen aanbevelen.In april 2017 hebben wij er onze prachtige stacaravan gekocht.. Er werd door Arjan en Hendrik zeer serieus meegedacht, de caravan werd vakkundig geplaatst,
de service/nazorg was buitengewoon goed.

Vakkundig, meedenken, service, vriendelijkheid.

Arie en Marry Huzen

Vanaf het eerste begin hadden wij een goed gevoel bij Muha.
Vanaf het eerste begin hadden wij een goed gevoel bij Muha.
Arjan heeft ons fantastisch geholpen zelfs voor ons naar Engeland gebelt of daar onze droom caravan was. en dan vandaag was in 1 woord geweldig! de caravan werd keurig op de plek gezet en zoals belooft koffie met appelgebak Arjan nogmaals een dikke knuffel van ons.

Na korte zoektocht chalet gevonden bij MuHa, de uitdaging om hem op zijn plek te krijgen was groot maar ze durfden het aan! Het was inderdaad een proces met zweetdruppels en veel millimeterwerk... Na korte zoektocht chalet gevonden bij MuHa, de uitdaging om hem op zijn plek te krijgen was groot maar ze durfden het aan! Het was inderdaad een proces met zweetdruppels en veel millimeterwerk maar hij staat als een huis!
Het hele proces tot en met levering is prettig en het geeft vertrouwen. Alle afspraken worden nagekomen en er wordt goed gecommuniceerd. Bij vertrek na levering is alles werkzaam, gecontroleerd en zonodig uitgelegd.

Communicatie, meedenken en afwerking.

Camping de Kikkerije

Chalet of stacaravan aan het zoeken? Stop maar. U heeft het wat ons betreft gevonden bij MuHa. Wij hebben een camping en doen alleen zaken met dit bedrijf als het om chalets en stacaravans gaat.... Chalet of stacaravan aan het zoeken? Stop maar. U heeft het wat ons betreft gevonden bij MuHa. Wij hebben een camping en doen alleen zaken met dit bedrijf als het om chalets en stacaravans gaat. Wat wij zochten, hebben we hier kunnen vinden. Fantastische chalets van topkwaliteit. Precies wat we wilden. Er werd heel goed naar ons geluisterd en er is alles aan gedaan om voor een perfecte afhandeling tot op de staplek te zorgen. Ook bij een latere aanschaf is alles volledig naar wens gegaan. Minpunt is alleen, dat wij maar een beperkt aantal chalets mogen plaatsen van de gemeente. Muha heeft ze (nog) niet en met Arjan en Hendrik aan het roer, zullen zie er niet snel komen. Topbedrijf!!!

Betrouwbaar, daadkrachtig. Doen wat ze zeggen. Nemen alle tijd voor de klant. Gaan serieus voor je op zoek als het er niet is. Komen afspraken na. Houden de lijnen kort. Hebben alles in eigen huis... Betrouwbaar, daadkrachtig. Doen wat ze zeggen. Nemen alle tijd voor de klant. Gaan serieus voor je op zoek als het er niet is. Komen afspraken na. Houden de lijnen kort. Hebben alles in eigen huis en hand, dus heeft u maar 1 aanspreekpunt. Ruime keuze, mooie website, alleen goede kwaliteit. Wat je ziet is wat je krijgt.

Sonja Posthuma

Voor de aankoop eerst de markt van de stacaravans verkent. MuHa is een jong en dynamisch bedrijf waar klantenservice hoog in het vaandel staat en prettig in de omgang. Het plaatsen gebeurde op een... Voor de aankoop eerst de markt van de stacaravans verkent. MuHa is een jong en dynamisch bedrijf waar klantenservice hoog in het vaandel staat en prettig in de omgang. Het plaatsen gebeurde op een zeer warme dag maar Arjan hoorde je niet klagen. het was een lastige klus om de stacaravan door het nauwe begroeide laantje naar de plek de manouvreren. Wij hadden er een hard hoofd in of dat zou lukken maar Arjan bleef heel beheerst en ging zorgvuldig te werk zodat er ook niets beschadigd is. Knap werk verricht. Het afstellen is zorgvuldig gedaan. Al met al een lastige klus welke hij zeer zorgvuldig heeft gedaan. MuHa is een aanrader en wij weten hun te vinden als wij in de toekomst een andere stacaravan aanschaffen! Arjan en : Succes met jullie bedrijf:-)

Afspraak is afspraak. Betrouwbaar. Meedenken en goede professionele aflevering. Een aanrader!

Rini en Monique Vergouwen

Via het marktplaats kwamen wij bij MuHa terecht. Het was een zeer prettig contact, we mochten vrij rond kijken.
Arjan heeft hem zeer vakkundig geplaatst op ons eigen paradijsje in Brabant....
Arjan heeft hem zeer vakkundig geplaatst op ons eigen paradijsje in Brabant. Wij raden dan ook iedereen aan die een stacaravan wil kopen ga eens langs MuHa.

Ruim opgezet en overzichtelijk bedrijf.
Klantvriendelijk, ze doen wat ze beloven, professioneel.
Aflevering vakkundig en secuur !
Inruil van onze tourcaravan voor een redelijke...
Ruim opgezet en overzichtelijk bedrijf.
Klantvriendelijk, ze doen wat ze beloven, professioneel.
Aflevering vakkundig en secuur !
Inruil van onze tourcaravan voor een redelijke prijs.

Ben en Pauline

Begin april op zoek gegaan naar een nette gebruikte stacaravan en bij MuHa terecht gekomen. Het spreekwoord zegt ; wat goed is haal je van ver ( voor ons ruim 1 1/2 uur rijden ) en dat klopt zeker .... Begin april op zoek gegaan naar een nette gebruikte stacaravan en bij MuHa terecht gekomen. Het spreekwoord zegt ; wat goed is haal je van ver ( voor ons ruim 1 1/2 uur rijden ) en dat klopt zeker . Op 11 mei werd onze "nieuwe" caravan gebracht en de "oude" werd als inruiler meegenomen. Een week na aflevering bleek het gasfornuis niet goed te werken en zonder problemen werd een nieuw fornuis geregeld ! Absoluut een bedrijf wat service en professionaliteit hoog in het vaandel heeft staan ! Ga zo door en wellicht over een jaar of 10 zullen wij bij aanschaf van een andere caravan/chalet zeker bij jullie aankloppen ! vr.groet van Ben en Pauline

Ruim opgezet en overzichtelijk bedrijf voor elk wat wils mbt prijsklasse ! Service en aftersale zeer goed ! Aflevering/transport vakkundig en secuur !

Fam van Bokhorst te Zwolle (camping Molecaten de Agnietenberg).

Na een zoektocht langs andere stacaravan verkoop bedrijven kwamen we terecht bij Muha Chalets/Stacaravans.
Op de website hadden we al een stacaravan gezien die ons wel aanstond.
Na een...
Op de website hadden we al een stacaravan gezien die ons wel aanstond.
Na een bezichtiging en een korte onderhandeling met Hendrik werden we het eens over de prijs inclusief inruil.
Op vrijdag 07-04-2017 werd de caravan gebracht en geplaatst door Arjan die in onze ogen een vakman is want als je in zo'n korte tijd in je eentje een caravan kan plaatsen dan ben je dat!

Overzichtelijk terrein met ruime keus aan goede en nette chalets/stacaravans een duidelijke informatieve website en gerund door vakmensen!