Sjoerd Meijer & Ellen Bos

Vanaf de eerste kennismaking plezierig contact, vertrouwenwekkende no nonsens aanpak. Wat wordt beloofd wordt nagekomen. Plaatsing met kraan verliep vlekkeloos, begeleid door een professioneel... Vanaf de eerste kennismaking plezierig contact, vertrouwenwekkende no nonsens aanpak. Wat wordt beloofd wordt nagekomen. Plaatsing met kraan verliep vlekkeloos, begeleid door een professioneel MuHa-team die met zichtbaar plezier in het werk onze caravan sleutel-klaar opleverde.

Brede keuze, goede communicatie, vakkundige en service gerichte medewerkers.

Johan Kuiper

Uitstekend bedrijf. Onze dank voor het perfect plaatsen van ons chalet in Idskenhuizen. Buitengewoon hulpvaardig, prima communicatie en niets was te veel.
Puur vakwerk, want het was geen...
Puur vakwerk, want het was geen makkelijke plaatsing maar vakmanschap en samenwerking krijgen ze van ons een 10+.
Muha, nogmaals bedankt voor het vakwerk die jullie geleverd hebben!!!

Vakmanschap, communicatie, plaatsing, sympathiek, hulpvaardig enz..

Fam vd weide

Vandaag is onze bij MUHA gekochte stacaravan geplaatst.
Het was erg prettig samenwerken, alles was van A tot Z geregeld door Arjan en zijn team.
Deze mensen weten waar ze mee bezig...
Vandaag is onze bij MUHA gekochte stacaravan geplaatst.
Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn.
Jullie zijn toppers! Nogmaals onze grote dank!

Goede prijs kwaliteit verhouding, kennis van zaken, goede service.

hoskens

Een zeer goede service , prijs kwaliteit ,

profesionele plaatsing en aansluiten

m.en t. nijkamp

Mannes en tonnie nijkamp uit rijssen

wij kochten in maart dit jaar een stacaravan .bij Muha dit is zeer goed verlopen .alles perfekt afgestemd bij de plaatsing op camping de poppe zeer deskundig en vriendelijk personeel .ook werden... wij kochten in maart dit jaar een stacaravan .bij Muha dit is zeer goed verlopen .alles perfekt afgestemd bij de plaatsing op camping de poppe zeer deskundig en vriendelijk personeel .ook werden .e,v klachten perfekt op gelost .zeer aan te bevelen een 10 met een griffel van ons m.vr.gr fam. nijkamp uit rijssen

Henk en Gre

Wij zijn erg blij met onze caravan .
Wij hopen dat we nog jaren plezier van onze caravan te hebben.

De service is die wij hebben gekregen is prima, het was de moeite waard om van uit Noord-Holland naar MUHA te rijden.
En kundig personeel.

Beeren

Op 6 juni is ons chalet geplaatst. Alles verliep perfect. Zij hadden ook een kraan geregeld die nodig was om de chalet over de heg in de tuin te tillen. Een 'vlekkeloze operatie'! Alles was heel... Op 6 juni is ons chalet geplaatst. Alles verliep perfect. Zij hadden ook een kraan geregeld die nodig was om de chalet over de heg in de tuin te tillen. Een 'vlekkeloze operatie'! Alles was heel goed georganiseerd. Ze doen wat ze beloven. Hun kennis en kunde is top. Dikke pluim!!

Communicatie en professionaliteit

Auktje van der Wal

Op 11 oktober is de caravan geplaats
van begin tot het eind goed overleg gehad
alles werd meteen opgelost

doen wat ze beloven
caravan is netjes geplaats waar ik hem graag wilde staan
keurig en goed gewerkt tijdens plaatsen

Noa

In eerste instantie tevreden, later voelden we ons vreselijk besodemieterd door Hendrik en consorten.

Pas op voor deze mannen . Als je je caravan wilt verkopen aan hen, krijg je geen eerlijke prijs.

C. Jansma

Een 2e hands Stacaravan aangeschaft en laten plaatsen. Bij aankoop duidelijke communicatie en efficiënt meedenkend met betrekking tot de gewenste aanpassingen. Geen kleine lettertjes, wat je... Een 2e hands Stacaravan aangeschaft en laten plaatsen. Bij aankoop duidelijke communicatie en efficiënt meedenkend met betrekking tot de gewenste aanpassingen. Geen kleine lettertjes, wat je afspreekt en ziet betaal je en krijg je.
Misschien nog wel de meest positieve ervaring was dat het team dat de caravan kwam plaatsen zorg had voor de caravan al was hij van henzelf en echt een team was dat met plezier zijn werk afleverde. De positieve ervaring bij aankoop en afstemming werd daarmee tot over de finish doorgezet.

We hebben geen beroep hoeven doen op de 3 maanden volledige garantie.

Een aanrader!

Afspraken nakomen
Heldere communicatie
Transparant van begin (aankoop) tot eind (plaatsing).