Ria Meijer

In december onze eerste caravan gekocht, eind januari geplaatst. We zijn erg tevreden, een klantvriendelijk bedrijf. Bij de plaatsing werd de caravan 50 cm te dicht op de grens gezet, door onze... In december onze eerste caravan gekocht, eind januari geplaatst. We zijn erg tevreden, een klantvriendelijk bedrijf. Bij de plaatsing werd de caravan 50 cm te dicht op de grens gezet, door onze eigen fout ! Een week later moesten ze in de buurt zijn en werd de caravan (kosteloos) op de juiste plek gezet !! Dit noem ik klantvriendelijk !! Perfect ! Kom voor de volgende caravan zeker bij jullie terug, al weet ik zeker dat we van deze lang plezier zullen hebben.

Sjaak de Graaf

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen!
Zowel bij de aankoop als bij plaatsing van de caravan.

Deze mannen zijn zeer gespecialiseerd bij het plaatsen van de caravan.

Michel Visser

Dinsdag 30-10-2018 is met veel vakmanschap en geduld onze Willerby Granada gebracht en op zijn plek gezet. We zijn zeer tevreden over de service zowel bij de aankoop als bij het plaatsen. Onze... Dinsdag 30-10-2018 is met veel vakmanschap en geduld onze Willerby Granada gebracht en op zijn plek gezet. We zijn zeer tevreden over de service zowel bij de aankoop als bij het plaatsen. Onze complimenten, we zijn er zeer blij mee. Zeker een aanrader om bij deze mannen je paleisje te kopen. Dikke 10

Ingrid

In juli een supermooie stacaravan gekocht. Arjan is lekker enthousiast en de communicatie met hem is uitstekend. Ik werd goed op de hoogte gehouden dmv appjes, foto's van kleine reparatie, testen en... In juli een supermooie stacaravan gekocht. Arjan is lekker enthousiast en de communicatie met hem is uitstekend. Ik werd goed op de hoogte gehouden dmv appjes, foto's van kleine reparatie, testen en schoonmaken van de caravan. Op de afgesproken dag om de caravan te plaatsen, was Arjan ruim op tijd. Gewoon SUPER!!

Klantvriendelijk, communicatie, nakomen van afspraken

Vogel

In juni voor mijn ouders een andere sta caravan gekocht, netjes te woord gestaan ,en goed geholpen door Arjan
Mooie zaak

Goede kwaliteit caravans ,net bedrijf ,komt afspraken na
Caravan goed geplaatst en fijn dat de oude meegenomen werd.

kuipers

Wat een top bedrijf,veel keuze én in allerlei prijsklasses.
Bedrijfterrein ziet er keurig uit,hierdoor krijg je al gelijk een goede indruk.
Wij hebben hier een stacaravan gekocht,keurig...
Wat een top bedrijf,veel keuze én in allerlei prijsklasses.
Bedrijfterrein ziet er keurig uit,hierdoor krijg je al gelijk een goede indruk.
Wij hebben hier een stacaravan gekocht,keurig op tijd geleverd.
Een paar weken later werden keurig alle eventuele kleinigheden gerepareerd.
Mocht u nog twijfelen,ik zou zeggen..kijk eerst eens bij de jongens van muha!!!

Familie Kuipers

betrouwbaar
goed geprijsd

Belinda Gaarenstroom

Afgelopen zaterdag een caravan gekocht bij Muha. Wij zijn geholpen door Arjan.
Afgelopen zaterdag een caravan gekocht bij Muha. Wij zijn geholpen door Arjan.
Ontzettend aardig en goed geholpen. Netjes te woord gestaan en erg vriendelijk. Wat zijn wij blij dat we helemaal naar Rogat zijn gereden. Het was zeker de moeite waard.
We kijken ernaar uit dat hij geleverd gaat worden en dan maar genieten.

Correcte afhandeling, erg vriendelijk en behulpzaam.

Enter

Goed en betrouwbaar bedrijf

Ja komen hun afspraken naar ,wat ze beloven.Probleemjes worden netjes opgelost super

Jessica

Goed en prettig! Duidelijke communicatie en ze houden je perfect op de hoogte van aankoop tot aan het vakkundig plaatsen van de stacaravan. Denken ook fijn mee tijdens het plaatsen.

Duidelijke en eerlijke communicatie en denken goed mee!

Kaatje

Na een rondgang langs diverse stacaravanzaken zijn wij bij MuHa terecht gekomen. Wat ons opviel was hoe schoon en verzorgd de caravans en het terrein eruit zagen en de vriendelijkheid waarmee wij... Na een rondgang langs diverse stacaravanzaken zijn wij bij MuHa terecht gekomen. Wat ons opviel was hoe schoon en verzorgd de caravans en het terrein eruit zagen en de vriendelijkheid waarmee wij werden
geholpen. Wij hebben een fijne stacaravan gekocht en daar zijn we erg blij mee.

Wij waren erg tevreden over de snelle en vakkundige plaatsing door Arjan.