Vriendelijke eigenaars die afspraken heel goed nakomen

Klantgerichtheid

Henny en Mary

Vandaag is onze caravan die we gekocht hebben bij MUHA geplaatst.
De verwachting was dat hij gewoon over de "weg' zou kunnen, maar hij moest door de lucht.
Arjan heeft dit perfect voor...
Vandaag is onze caravan die we gekocht hebben bij MUHA geplaatst.
Arjan heeft dit perfect voor ons geregeld.
Hij en zn assistent en de kraanmachinist hebben er vandaag op een geweldige manier voor gezorgd dat onze caravan op zijn plek kwam. Dank hiervoor.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend.
Zeer goede service.
Altijd de afspraken nakomen. Kortweg super

Dijkhof

Gisteren onze nieuwe stacaravan geplaatst. In 1woord fantastisch, Arjan heeft hem precies op de plek neergezet wat wij graag wouden, Helemaal TOP

Ellie Boelens

Hallo zeer zeker een aanrader geweldig bedrijf service kan niet beter zijn super blij met de caravan.

J. van Nieuwenhuijzen

Wij hadden via internet een stacaravan gezien en gebeld of deze nog te koop was, dit bleek echter zo te zijn want de website wordt goed bijgehouden, afspraak gemaakt om te bezichtigen en waren... Wij hadden via internet een stacaravan gezien en gebeld of deze nog te koop was, dit bleek echter zo te zijn want de website wordt goed bijgehouden, afspraak gemaakt om te bezichtigen en waren gelijk verkocht. Dit was september 2018 onze plek op de camping kwam pas veel later vrij de caravan is in februari geplaatst en dit was geen probleem voor MuHa i.v.m. stalling.
Het plaatsen gebeurde netjes op tijd volgens afspraak. Heel de dag hebben de jongens hard gewerkt in regen en bagger. Nu genieten we van onze caravan.

Klantvriendelijk, goede afspraken, veel contact via e-mail en het fijnste is wel dat we gelijk een nieuwe geiser er in kregen.

Prima service. Alles ging zoals we wouden

Goed geholpen. Plaatsen van caravan ging erg professioneel.

Benny Verschelden

Zeer vriendelijke mensen,
Kregen een goede rondleiding en uitleg,

Wij zijn van Belgie,
Hebben betaling via overschrijving gedaan,
Kregen direct antwoord dat ze het geld hadden gekregen,

Grootste en tofste pluspunt vondt ik persoonlijk, dat...
Wij zijn van Belgie,
Hebben betaling via overschrijving gedaan,
Kregen direct antwoord dat ze het geld hadden gekregen,

Grootste en tofste pluspunt vondt ik persoonlijk, dat ze de dag op voorhand een foto doorstuurde met de caravan op de camion met uitleg; klaar voor transport

Ook het plaatsen op de camping en het aansluiten vondt ik echt wel top verlopen,

A de weerd

Perfect advies er wordt goed meegedacht
Ook de prijs onderhandeling verliep prettig
Aanpassingen die bij collega dealers moeilijk waren te realiseren werden
Gerealiseerd, service...
Perfect advies er wordt goed meegedacht
Ook de prijs onderhandeling verliep prettig
Aanpassingen die bij collega dealers moeilijk waren te realiseren werden
Gerealiseerd, service qua levering en plaatsen gingen super alles zoals besproken en op afgesproken tijd wij zouden de volgende keer weer zaken doen met MUHA

Korte lijnen qua communicatie enorm service gericht
Transparant in de prijsstelling geen gladde verkopers

Veronica Gladon

Een geweldig bedrijf. In maart is onze caravan geplaatst en de oude weggehaald. Wat een service . Wat kleine dingen.maar die zijn keurig op gelost. Ik geef dit bedrijf een 10. Ga zo door!

Camping de Roseboom

In januari 2019 caravan gekocht, in februari is hij gebracht en de oude meegenomen. We hebben de caravan schoongemaakt en toen bleek de douchebak lek te zijn, wij hebben naar Hendrik gebeld en die... In januari 2019 caravan gekocht, in februari is hij gebracht en de oude meegenomen. We hebben de caravan schoongemaakt en toen bleek de douchebak lek te zijn, wij hebben naar Hendrik gebeld en die kwam met de oplossing om een renovatie bak te bestellen, dat heeft hij voor ons gedaan en geleverd, maar bij levering zat geen rekening dus maar even gebeld met Hendrik maar die zei gelijk nee dat klopt het is service van de zaak. Nou dat noemen wij dus echte SERVICE
volgend jaar willen wij weer een nieuwe caravan erbij kopen en u raad het al wij kopen echt weer bij MUHA.

De Service en de aanspraak je kunt op deze mannen bouwen, ze komen na wat er is afgesproken. Super Bedankt voor alles