Michael van Ingen

Horloge helaas niet ontvangen. Bezorger handtekening nagemaakt en niets geleverd. Vervolgens een hele snelle reactie, service. Nu wachten op een reactie en oplossing.

Reactie MSTR Watches Nederland:

Hi Michael, Bedankt voor je recensie! Helaas liep het niet helemaal zoals verwacht met de vervoerder maar gelukkig heb je de bestelling inmiddels wel kunnen ontvangen. Bedankt voor je geduld en het... Hi Michael, Bedankt voor je recensie! Helaas liep het niet helemaal zoals verwacht met de vervoerder maar gelukkig heb je de bestelling inmiddels wel kunnen ontvangen. Bedankt voor je geduld en het meedenken!

Milan

Heb inmiddels al 4 horloges gekocht bij MSTR. Wat een fijn bedrijf en super service zeg. ( situatie 1 was er klein scheurtje in het glas en kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd)( situatie 2 was het... Heb inmiddels al 4 horloges gekocht bij MSTR. Wat een fijn bedrijf en super service zeg. ( situatie 1 was er klein scheurtje in het glas en kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd)( situatie 2 was het draaiknopje voor de tijd eraf. Ook dit hebben ze gemaakt + zonder het te vragen ook het scherm laten vervangen) kortom een top bedrijf !!

Han ter Huurne

Keurig correct ook beantwoorden direct mails

Drussella

Snelle levering! Ze waren iets vergeten erbij te doen, ik heb ze een app gestuurd. Kreeg direct antwoord en alles werd direct geregeld. Top service! Heel tevreden ook over het product zelf, mooi... Snelle levering! Ze waren iets vergeten erbij te doen, ik heb ze een app gestuurd. Kreeg direct antwoord en alles werd direct geregeld. Top service! Heel tevreden ook over het product zelf, mooi ingepakt, zoek je een mooi horloge dan zou ik hier echt bestellen.

Kevin

Uitstekende service!

Simon Wielenga

Horloge 5 jaar geleden gekocht via internet snel en goed. Nu één riempje stuk om horlogeband vast te houden. Via WhatsApp uitgelegd en binnen 4 min tegenbericht met bestel link 😁👍

Tim Michels

Eerst uitgezocht of het wel allemaal echt was. Eerdere recensies gelezen. Maar ben toch wel blij met de aankoop. De Ambassador Slim horloge, limited edition. Mooi degelijk horloge kwa prijs. Maar... Eerst uitgezocht of het wel allemaal echt was. Eerdere recensies gelezen. Maar ben toch wel blij met de aankoop. De Ambassador Slim horloge, limited edition. Mooi degelijk horloge kwa prijs. Maar kon wel beter afgewerkt worden.
Gratis armbandje Cuban rope.
Leuk dat je dit er gratis bij krijg.

Jac Aerts

Zeer goed bedrijf. Doet wat het belooft.

Kevinv S

Nog nooit eerder een service als deze mogen ervaren! Vanaf het eerste contact tot uiteindelijk de levering van mijn (kosteloos) gerepareerde horloge kan ik niet anders zeggen dan Top!
Ik werd...
Ik werd bedankt voor het vertrouwen, beste mstr medewerker (Roel) wanneer je deze service leverd dan kweek je dat vertrouwen op en top!

Damy

Mooi horloge en de klantenservice is goed bereikbaar, reageert heel snel en zijn enorm (klant)vriendelijk!