Derolluikendokter

Zwaar ontevreden. Leveringsdatum veranderde 4x.
Zwaar ontevreden. Leveringsdatum veranderde 4x.
Daarna komt een horloge waarvan het bandje niet goed knikt. Na 1 dag al krassen van het knikje waar het bandje aan de klok vast zit. I betaal met me stoel kop de afther pay. Daarna geen reactie meer. MENSEN IK ZOU GOED NADENKEN VOOR JE HIER WAT KOOPT!!! Ik zal me uiterste best doen om dit zoveel mogelijk te verspreiden. Mss krijg ik ooit iemand aan de lijn ipv. 100 mails en nog niks verder. Watchtoday daar koop ik met liefde en plezier me klokken. Hier nooit meer!

Een halve ster geef ik omdat 0 sterren niet kan.

E de Witte

Mooi merk , goede uitstraling , goede service

Wesley

Top kwaliteit met een mooi design.

Nathan verhoeff

2 horloges ondertussen van dit merk en super tevreden!!! Top personeel bij de eerste bestelling. Helaas bij de 2e zag ik geen icoontje om direct contact te hebben maar zoals gewend top kwaliteit en... 2 horloges ondertussen van dit merk en super tevreden!!! Top personeel bij de eerste bestelling. Helaas bij de 2e zag ik geen icoontje om direct contact te hebben maar zoals gewend top kwaliteit en super super tevreden !! Mvg nathan

Erwin Arens

Zeer mooie horloges met enorm veel kleur variaties. Ik had de nardo grey gekocht. In het echt valt hij helaas klein uit. Ik had wat fotos op Instagram gezien en daar leek hij groter om een pols.... Zeer mooie horloges met enorm veel kleur variaties. Ik had de nardo grey gekocht. In het echt valt hij helaas klein uit. Ik had wat fotos op Instagram gezien en daar leek hij groter om een pols. Enig min puntje. Ontwerp en kwaliteit zijn top!

Anton mieremet

Het is de eerste keer dat ik hier heb besteld en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het product wat ik heb besteld mooie horloge zeer mooi enige min punt is dat er geen horloge verkleiner bij... Het is de eerste keer dat ik hier heb besteld en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het product wat ik heb besteld mooie horloge zeer mooi enige min punt is dat er geen horloge verkleiner bij zit moest er nu 1 zelf aanschaffen om mijn horloge op maat te maken

Stomerij kraaiennest

MSTR maakt prachtig horloges 8k ven heel erg blij met mijn nieuwe MSTR AMBASSADOR WATCH. Alleen 1 min punt van presentatie van doos vond ik heel erg minder het leek meer op een doosje voor pen. Op... MSTR maakt prachtig horloges 8k ven heel erg blij met mijn nieuwe MSTR AMBASSADOR WATCH. Alleen 1 min punt van presentatie van doos vond ik heel erg minder het leek meer op een doosje voor pen. Op YouTube zag ik iemand bij unboxing van zelfde watch echte horloge doosje.

Mike Beks

Wat een bedrijf is dit joh!
Al 5 horloges besteld en altijd goede en klantvriendelijke service.
Reactie vaak binnen de minuut en bijzonder mee denkend.
2 horloges hadden schaden...
Wat een bedrijf is dit joh!
Al 5 horloges besteld en altijd goede en klantvriendelijke service.
Reactie vaak binnen de minuut en bijzonder mee denkend.
2 horloges hadden schaden opgelopen en binnen 5 minuten had ik al een retourbiljet gekregen om de betreffende horloges terug te sturen voor onderhoud.
Binnen dezelfde week waren ze weer terug en als gloedje nieuw!

Ik vind het een top bedrijf wat de klant als koning behandeld.
Ik kom graag bij ze terug en zou het iedereen aan bevelen!!

Jack

Ik heb wel even moeten wachten maar het was het wachten waard