Jac Aerts

Zeer goed bedrijf. Doet wat het belooft.

Kevinv S

Nog nooit eerder een service als deze mogen ervaren! Vanaf het eerste contact tot uiteindelijk de levering van mijn (kosteloos) gerepareerde horloge kan ik niet anders zeggen dan Top!
Ik werd...
Ik werd bedankt voor het vertrouwen, beste mstr medewerker (Roel) wanneer je deze service leverd dan kweek je dat vertrouwen op en top!

Damy

Mooi horloge en de klantenservice is goed bereikbaar, reageert heel snel en zijn enorm (klant)vriendelijk!

David Pront

Super, klantenservice is Top!

Falco

Prachtige automatische horloges voor een scherpe prijs. Heb in 5 jaar tijd 2 mooie automatische modellen aangeschaft en deze lopen beide nog als een trein!

Deze week een pennetje bij mijn...

Deze week een pennetje bij mijn bandje gebroken, contact opgenomen en alles wordt vriendelijk en snel geregeld.

Binnenkort nog maar eens een mooi klokje uitzoeken!👌👌👌

Joey

Heel fijn bedrijf zowel de producten als de service!! Zelf al eigenaar van 4 horloges van MSTR

Silvio Driessen

Zeer duidelijke uitleg op de website en daardoor de juiste horlogeband besteld.

Hop-Mol

Super service! Nette communicatie & levering.

Rene

Mooie Horloge zeker voor die prijs snel reactie op w app op tijd geleverd voor de kerst.👍