Jan v A.

Mijn horloge is netjes verpakt en op tijd gezet bij aflevering.

Leo Fiks

We zijn zeer tevreden over 4 horloge die we hebben besteld voor onze kinderen. Zij vonden de horloge heel mooi die we hebben gegeven. De levering was een dag later dan beloofd maar dat kwam door... We zijn zeer tevreden over 4 horloge die we hebben besteld voor onze kinderen. Zij vonden de horloge heel mooi die we hebben gegeven. De levering was een dag later dan beloofd maar dat kwam door drukte bij post nl.

Ryan shamy kabongo

Pris qualiteite

Jeffrey

Mooie horloges voor een leuke prijs en zeer klantvriendelijk

Davy

Knap design tot in de kleinste details

Joey

Top klokken goeie kwaliteit snel geleverd

MRB

Menno1962@gmail.com

K. Aydemir

MSTR Watches is niet alleen een winkel waar je wordt voorzien van prachtige diverse soorten horloges maar ook van de service kunnen vele bedrijven/brands voorbeeld nemen van MSTR Watches.

Ik heb een horloge besteld waar de frame van losging. Ik heb binnen 5 minuten een retourformulier ontvangen en binnen 3 werkdagen heb ik een nieuwe exemplaar ontvangen bijkomend een persoonlijk kaartje met verontschuldiging en nogeens een cadeaukaart t.w.v. €50,-!

Dat noem ik service zeker een aanrader! Ook moet ik even bij vermelden dat ze reageren als een brandweer, op de klantenservice WhatsApp nummer ongeacht de tijdstip. Klasse!

Particulier

Prachtig horloge en snelle keurige levering. Zeer tevreden.

Marco

Snelle levering, mooi horloge en super bereikbaar via whatsapp voor korte vraag tijdsinstelling