David Pront

Super, klantenservice is Top!

Falco

Prachtige automatische horloges voor een scherpe prijs. Heb in 5 jaar tijd 2 mooie automatische modellen aangeschaft en deze lopen beide nog als een trein!

Deze week een pennetje bij mijn...

Deze week een pennetje bij mijn bandje gebroken, contact opgenomen en alles wordt vriendelijk en snel geregeld.

Binnenkort nog maar eens een mooi klokje uitzoeken!👌👌👌

Joey

Heel fijn bedrijf zowel de producten als de service!! Zelf al eigenaar van 4 horloges van MSTR

Silvio Driessen

Zeer duidelijke uitleg op de website en daardoor de juiste horlogeband besteld.

Hop-Mol

Super service! Nette communicatie & levering.

Rene

Mooie Horloge zeker voor die prijs snel reactie op w app op tijd geleverd voor de kerst.👍

Rodrigo Doelam

Zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding. Ik heb sommige horloges van MSTR al 5 jaar en bij dagelijks gebruik helemaal intact en goed werkend. Ik zal in de toekomst zeker nog een horloge kopen!

Maduro

Alleen maar positief, goede communicatie, goede kwaliteit

John van Loon

Horloge besteld dat een niet goed afgestelde vlindersluiting had waardoor het regelmatig open schoot. Dit via de site gemeld. Per omgaande een retourlabel ontvangen om ter reparatie aan te bieden.... Horloge besteld dat een niet goed afgestelde vlindersluiting had waardoor het regelmatig open schoot. Dit via de site gemeld. Per omgaande een retourlabel ontvangen om ter reparatie aan te bieden. Binnen 2 dagen het horloge gerepareerd terug ontvangen. Probleem opgelost!
Heb inmiddels 3 horloges van MSTR, allemaal even mooi en goed van kwaliteit.