Corrine

Heel blij met de jaloezieën. Had eerst wat stalen opgevraagd. Toen online besteld, was er super snel en hangt nu prachtig. Vervolgens nog 3 stuks besteld, het bedrijf mailde me of het wel goed was... Heel blij met de jaloezieën. Had eerst wat stalen opgevraagd. Toen online besteld, was er super snel en hangt nu prachtig. Vervolgens nog 3 stuks besteld, het bedrijf mailde me of het wel goed was wat ik besteld had i.v.m. zijgeleiders. Dat hadden ze goed gezien en daaruit blijkt dat ze meedenken, servicegericht en snel handelen. Nu in afwachting van de volgende 3 jaloezieën voor onze andere badkamer. Dit bedrijf krijgt voor mij een dikke 10.

Henny Blume

Voor de bestelling enkele vragen gesteld waarop zeer snel werd geantwoord. Levering netjes en op tijd.

Martijn

Superblij met onze hippe jaloezieën! De kleuren zijn echt geweldig en de kwaliteit is ook goed.

Agnes

Zonder kleurstaal ging ik voor goud met glitter! En wat een super gaaf product!

Ilse

Ik ben verliefd op mr. Jealousy!!! Het is boven verwachting. Makkelijk te bereiken, betrouwbaar, voldoet aan mijn ideaalbeeld.
Voor altijd in mijn zicht.... ps, bedankt voor het kaartje. Veel...
Voor altijd in mijn zicht.... ps, bedankt voor het kaartje. Veel liefs ilse

Ilse

Heel blij met de op maat jaloezie. Was ook veel sneller geleverd dan verwacht, top!

Priscilla

Prachtige jaloezieën geleverd, mooie kwaliteit en goede service. Levering was vroeger dan gepland, een aanrader