Je aankoop wordt beschermd

Contact en goede service

Zeer goed verpakt

Op moment niet

Cemal Dikmen

Ik had een weta statue besteld: Gandalf on Gwaihir. Ik merkte dat de vogel wiebelde op de steen waarin je de vogel verbindt met een pin.

Ik ben nieuw in het verzamelen van statues dus...

Klantvriendelijkheid en professionaliteit.

Een beetje flauw maar het minimale bedrag voor gratis verzendkosten mag ietsjes lager zijn.

Bestelling was snel binnen en heel goed verpakt. Wij hebben de bestelling nog geruild en zijn daarbij ook heel erg vriendelijk geholpen.

De snelle levering en de uitermate vriendelijke eigenaar.

Ons artikel viel wat tegen, maar dat kwam omdat we zelf de foto op de site niet goed genoeg hadden vergroot, wat wel mogelijk was. Misschien dat foto's automatisch iets groter er op kunnen? Of een paar foto's per artikel waarbij is ingezoemd op details?

Rafal

Ik waardeer het heel goed Moviestore. Ik bestelde Batman en op de tweede dag was hij bij mij thuis.

Snelheid van actie

Ik heb er geen

Arjan de RU

Het is gewoon een goede bedrijf

Sterkste punten ja alles is snel geleverd

Verbeteringspunten zijn er niet want het is goed heel goed zelfs

Heb hier 2 NECA figuren aangeschaft. Betaald met iDeal. Werd via Track and Trace keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn pakketje.

Vlotte afhandeling en stevig verpakt.

R.E.J. Mast

Groot assortiment, mooie site en zorgvuldige en vlotte afhandeling ven de bestelling.

Zorgvuldigheid

Nog groter assortiment...?

Jos haaijer

Heel erg positief, een artikel wat ik besteld had op de site konden ze helaas niet vinden en en bodem gelijke kosteloos een wat duurder alternatief aan. Dat is goede service

Mooie site, snel en vriendelijk contact.

Patrick

De website is overzichtelijk ingedeeld en heeft een prima zoekfunctie. Bij vragen krijg ik altijd snel antwoord, en ook de bestellingen worden snel verzonden. Gedurende het bestelproces word je...

Klantvriendelijk, altijd snelle reactie.

Had een Rick Grimes figuur besteld voor de verzameling, was makkelijk en snel te vinden op de website. Goed overzichtelijk.

Na bestelling snel geleverd, en keurig verpakt!