1998 beoordelingen

1998 Reviews

Duncan Liefferink

Uitstekend!

Zeer snelle, plezierige en adequate reactie op vragen per mail. Snelle en zorgvuldige levering. Goede gebruiksinformatie bij het product.

Martin Vlaanderen

Het zoeken en sorteren vanaf de website is zeer eenvoudig. Ik heb voor de zekerheid een proefmonster aangevraagd. Na goedkeuren van de kleur heb ik ik de benodigde hoeveelheid berekend en besteld.... Het zoeken en sorteren vanaf de website is zeer eenvoudig. Ik heb voor de zekerheid een proefmonster aangevraagd. Na goedkeuren van de kleur heb ik ik de benodigde hoeveelheid berekend en besteld. De bestelling was binnen een paar dagen in huis.

Duidelijkheid - Sterke omschrijving product - Eenvoudige weergave standaard producten - Kleurechtheid stalen - Geen hulp nodig gehad

Voor nu geen verbeterpunten.

Monique Loozen

Heel klantvriendelijk. Enkele jaren geleden met zweeds rood ons tuinhuisje geverfd. In de veronderstelling dat verf op was om nu nogmaals te verven nieuwe bestelling geplaatst. Bij controle bleken... Heel klantvriendelijk. Enkele jaren geleden met zweeds rood ons tuinhuisje geverfd. In de veronderstelling dat verf op was om nu nogmaals te verven nieuwe bestelling geplaatst. Bij controle bleken wij echter meer dan genoeg nog te hebben.
Een telefoontje en ik kon order annuleren. Geweldige service dus.

Heel klantvriendelijk en de verf is geweldig voordelig en gemakkelijk in gebruik

Marie louise Brull janssen

Heel erg goed .

Fijne kwaliteit verf,snelle levering mooi verpakt .
Hele maal top!

Zou het niet weten .

Sanne Van Strien

Erg goed

Duidelijke website. Eenvoudig bestellen. Snelle levering en het allerbelangrijkste: fijne verf!

Alex Ward

Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering van specifieke mengkleur. Prima service dus!

Service. Antwoord op mijn vraag is en snel verzonden.

Info en beschikbaarheid op website van klantkleuren.

Weergang

Prachtige verf en super vriendelijke service

Duidelijke website en de kleuren kloppen zoals vermeld in kleurenfolder.

Zeer goede en snelle service bij beschadiging van 1 emmer verf bij levering.

Karin Frankena

Heel positief!

Service, informatie, erg vriendelijk en snelle reactie.

Åse Nieboer-Hummel

Goed geholpen of deze verf in mijn geval gebruikt kan worden.

Uitgebreide informatie.

Er staat veel informatie, door de veelheid lastig terugzoeken, naar wat je eerder had opgezocht

Gordon Altena

Prima, heel goed advies

Service is goed. De bestellingen die wij online hebben gedaan waren binnen enkele dagen in huis.

Wij zouden het echt niet weten