1972 beoordelingen

1972 Reviews

Michel Ossendrijver

Heel goed

Goede duurzame verf. Goede adviezen en snelle levering.

Eric Van Dijk

Eenvoudig en snel geregeld

Direct telefonisch contact, snelle levering, kennis van het product

Marian Bos

TOP

De klantenservice was echt super. Waar de bezorgdienst het totaal liet afweten, maakte het personeel van Moose Färg het dubbele en dwars goed.

A.C. Eekhof

Prettig

duidelijk

prima zo

Duncan Liefferink

Uitstekend!

Zeer snelle, plezierige en adequate reactie op vragen per mail. Snelle en zorgvuldige levering. Goede gebruiksinformatie bij het product.

Martin Vlaanderen

Het zoeken en sorteren vanaf de website is zeer eenvoudig. Ik heb voor de zekerheid een proefmonster aangevraagd. Na goedkeuren van de kleur heb ik ik de benodigde hoeveelheid berekend en besteld.... Het zoeken en sorteren vanaf de website is zeer eenvoudig. Ik heb voor de zekerheid een proefmonster aangevraagd. Na goedkeuren van de kleur heb ik ik de benodigde hoeveelheid berekend en besteld. De bestelling was binnen een paar dagen in huis.

Duidelijkheid - Sterke omschrijving product - Eenvoudige weergave standaard producten - Kleurechtheid stalen - Geen hulp nodig gehad

Voor nu geen verbeterpunten.

Monique Loozen

Heel klantvriendelijk. Enkele jaren geleden met zweeds rood ons tuinhuisje geverfd. In de veronderstelling dat verf op was om nu nogmaals te verven nieuwe bestelling geplaatst. Bij controle bleken... Heel klantvriendelijk. Enkele jaren geleden met zweeds rood ons tuinhuisje geverfd. In de veronderstelling dat verf op was om nu nogmaals te verven nieuwe bestelling geplaatst. Bij controle bleken wij echter meer dan genoeg nog te hebben.
Een telefoontje en ik kon order annuleren. Geweldige service dus.

Heel klantvriendelijk en de verf is geweldig voordelig en gemakkelijk in gebruik

Marie louise Brull janssen

Heel erg goed .

Fijne kwaliteit verf,snelle levering mooi verpakt .
Hele maal top!

Zou het niet weten .

Sanne Van Strien

Erg goed

Duidelijke website. Eenvoudig bestellen. Snelle levering en het allerbelangrijkste: fijne verf!

Alex Ward

Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering van specifieke mengkleur. Prima service dus!

Service. Antwoord op mijn vraag is en snel verzonden.

Info en beschikbaarheid op website van klantkleuren.