Je aankoop wordt beschermd

Prima service, er was een emmer lek en Jan heeft deze direct opnieuw gestuurd zonder problemen.

Zoals al aangegeven. Prima!

Inge

Ik heb tweemaal Moose F besteld. De verf smeert heerlijk en maakt het een fijne ervaring om ons schuurtje te verven. Daarnaast heeft het geen heftige chemische geur, wat het verfplezier ook...

Er staat voldoende informatie op de site. De kleuren die aangeboden worden zijn prachtig. De levering was ook snel en erg fijn dat er een roerstokje bij zat! Dat vond ik een fijne verrassing.

In het begin was het wel even zoeken waar ik het nu precies kon bestellen, maar kwam er uiteindelijk wel uit. Misschien dat een kopje 'webshop' of iets het duidelijker maakt?

Goed. Duidelijk en overzictelijk en snelle bezorging.

Snelle bezorging

M. Palthe

Super shop! Duidelijke site met veel ondersteuning en heldere uitleg. Hele snelle levering en een geweldig product.

Ik vind de ondersteuning via de informatie op de site echt geweldig. Je weet volledig waar je aan begint en wat je kunt verwachten.

Hooguit dat je bij klikken op verder winkelen terug gaat naar de pagina om de kleur en inhoud te kiezen ipv naar de hoofd product pagina. Je zult waarschijnlijk een ander volume of kleur van het zelfde type verf nodig hebben ipv een ander type verf.

Gerard Vlek

Top kwaliteit en goede adviezen van Jan

Service top versturen top advies top

Jadeh

Plezierig.

Mooie matte, makkelijk op te brengen verf. De geur is niet onaangenaam.

Voor zover ik weet, tot nu toe, niet

Robbin

Goede producten, snel en betrouwbaar

Shiva von Stetten

Heel makkelijk te verwerken

Meer info verstrekken over het bewaren van kwasten na gebruik (worden na goe schoonmaken alsnog hard)

C.W.G. van de Loo

Herhaalbestelling via internet