Linda Peekel

Ik heb t proefpakketje vergrijzingspoeder besteld en ging na een telefoontje met de eigenaar,die mij zeer vriendelijk te woord stond enthousiast aan de slag. 2,5 liter water op 50 gram poeder. Maar...

Persoonlijk telefonisch advies is vriendelijk. Maar houd ook slag om de arm wat betreft t resultaat. Snap ik ook wel; elk houtsoort is weer anders en bij mij heeft t helaas niet goed uitgepakt.

Weet ik niet

Snelle levering.
We hadden de kleur loodgrijs donkerder gewacht. Deze is naar onze mening lichter dan kleurvoorbeeld op de site.

Makkelijk in gebruik.

Reactie Moose Färg:

Goedendag, wat jammer dat de kleur anders uitpakt dan u heeft verwacht. De kleuren staan handgeverfd op de kleurenkaart, dat is precies de kleur die u krijgt. Op het scherm van een computer laten de kleuren zich slecht beoordelen zoals ik duideljk aangegeven hebt. De callibratie van uw computer scherm maar ook de lichtinval en de kwaliteit van de foto zijn altijd van invloed. Fotos geven wel een indruk maar geen garantie voor het eindresultaat. Ik had in uw geval dan ook antraciet RAL 7016 geadviseerd, dat kan ik zo maken als klantkleur.

Uitstekend advies

snelle reactie op vraag met persoonlijk advies

ga zo door :)

Joop Kummeling

Ben zeer tevreden met het verloop van de aankoop.

Goed bestelgemak en degelijke verpakking.

Misschien wel wat duidelijker aangeven dat verf erg langzaam droogt. Bij mooi weer schilderen. (Boven 15 graden en droog buiten gedurende een week, anders blijft het afgeven).

Super betrouwbaar en hoge service graad

Meedenkend en ondersteunend...

Kort en krachtig: Goede levering, prettige verf. In de toekomst bestel ik weer.

Kwaliteit verf!

Tip: Website overzichtelijker maken

Heb de verf nog niet gebruikt, maar de info is veelbelovend.

Ik had het afleveradres niet goed ingevuld
(Wel postcode en huisnummer, maar niet woonplaats- dacht dat dat automatisch ging.)
Werd persoonlijk gebeld dat het bezorgadres niet gevonden was, waarna ik mijn fout pas ontdekte. Heel fijn deze persoonlijke benadering. Het probleem werd meteen persoonlijk verholpen.

Misschien dat de postcode en huisnr automatisch de woonplaats vinden ( voor snelle dummies die op de iPhone bestellen)

Daan Kaakebeen

Goed, beter, best bestaat er niet. Heja, Mooss Farg.
Verwerkt eenvoudig. Dekt direct en doet zijn werk jaren achtereen .

Prima. En ook een goed advies vooraf.

Goed advies vooraf. Duidelijke antwoorden op mijn vragen.,