Je aankoop wordt beschermd

Snelle levering , echter de emmers verf waren gaan lekken tijdens transport, dus een gigantische zooi in de doos gezien een 4 liter emmer volledig leeg was en een andere gedeeltelijk

de...

probleem snel opgelost door het sturen van nieuwe verf

duidelijk op de doos aangeven "deze zijde boven " zodat ze niet op de zijkant vervoerd worden

Goed snelle levering mooie en goeie website

Makkelijk en snel te verwerken
Geurloos
Goed eind resultaat

Nog nee verbeter punten tegen gekomen

Aankoop skyd

op de website staat niet zo duidelijk aangegeven dat je alleen skyd kunt gebruiken wanneer je hout met vergrijsmiddel hebt behandeld. Je kunt dan niet het speciale produkt voor buiten gebruiken, dat had ik wel bijna besteld.

Tonny olde Hanhof

Ik vond de verf veel te waterig, leek wel te zijn aangelengd. Was na 3 tot 5 keer keer nog niet dekkend.

Reactie Moose Färg:

Ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld, de verf wordt zeker niet aangelengd. Doorgaans dekt het in 2 tot 3 keer, wit dekt altijd minder op donkere oppervlakken, dat is met alle soorten verf zo. Kwaststrepen zijn dan snel zichtbaar.

Piet Bosscher

Wij hebben 2 keer besteld, foutloos en snel geleverd. Verf is makkelijk te verwerken en dekt goed. Voldoet tot nu toe aan de verwachting. Duurzaamheid nog geen ervaring mee.

Susanne

Ik ben heel blij met de verf en het schoonmaak middel van Moose Färg.

De uitgebreidde informatie op de site zorgt dat je een goede keuze kunt maken.

Jammer dat er vanuit de productinformatie niet besteld kan worden.

K. Blomvik

Zeer gemakkelijk en snel.

Informatie op de website is zeer goed prima tips hoe en wat te doen.
Bij versturen prima verpakt en goed beschermd tegen breuk en of schade.

Tip ; Bij het versturen wordt gebruik gemaakt van papier om breuk te voorkomen, dit papier heb ik zelf jaren gebruikt om in ons magazijn zaken te verpakken en beschermen. Sinds 3 jaar gebruiken we " groen" plastic bubbels. Is milieu vriendelijker net als jullie producten .
Voor ons belangrijk minder rest verpakkingsmateriaal materiaal voor de ontvanger.

Leo Baas

Goed geholpen en direct aanwoord op mijn e-mail toppie!!

J. Vroege

Goed verlopen

Makkelijke te gebruiken producten.

M van der Weijden

Erg vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd. Supertevreden. Wel net pakket uitgepakt en geconstateerd dat de 2 liter emmer lek is. De verf zit in de plastic zak. Waarschijnlijk met vervoer...