1941 beoordelingen

1941 Reviews

Silvia Blaauboer

Dik tevreden

heel fijne website met mooie mogelijkheid om de kleuren te verkennen !

het is al een heel fijn bedrijf zo

Andre de Hollander

Gied

Goede service, snelle levering

Annelies Scholten

Top

Zelfs met reuma handen is deze verf goed aan te brengen

Richard Pouw

Goed, volgens afspraak en verwachting

Duidelijke gebruiksaanwijzing

Grotere verpakking

Aart

Fantastisch!

Makkelijk te bestellen, vriendelijk personeel.

Ga zo door!

G.A. de Bie

Een prima product

Snelle levering en netjes verpakt voor verzending.

Harry Slieker

Smeert gemakkelijk uit en is snel droog .

Dekt niet volledig in 2 lagen . De verf is wel duur en je moet verzendkosten betalen!

Frank Van Rhee

Zeer positief

Duidelijkheid

R. Zeven

Witte (Grädde), groene (Dalarna Grön)en gele verf (Ljus Gul) Moose F. Groen heb ik eerder gebruikt voor houten schuur en beviel prima. De witte en gele verf heb ik deze keer gebruikt voor het... Witte (Grädde), groene (Dalarna Grön)en gele verf (Ljus Gul) Moose F. Groen heb ik eerder gebruikt voor houten schuur en beviel prima. De witte en gele verf heb ik deze keer gebruikt voor het schilderen van vliesbehang. Het wit is wat grijzig en verwerkt hoewel de muur eerder is geschilderd relatief veel verf in verhouding tot het gebruik op hout, het geel (gebruikt op vinylbehang met een motiefje) is een prachtige warme kleur en smeert goed uit. Tip: gebruik een goede vachtroller met middellange vacht (niet te korte vachtroller). Ik vond de verf op hout beter verwerken dan op behang.

Duidelijke gebruikaanwijzing meegeleverd

Meer verzendmethodes aanbieden, nu kan dit alleen met DPD (niet de favoriet hier).

A Kok

Snelle service bij de aanvraag van de kleursamples

De verpakking (deksel) is wat zwak. Ondanks de 'breekbaar'-sticker op de buitenkant van de doos en de extra plastic zak om de emmer, was toch het deksel gescheurd en was een flink deel van de inhoud... De verpakking (deksel) is wat zwak. Ondanks de 'breekbaar'-sticker op de buitenkant van de doos en de extra plastic zak om de emmer, was toch het deksel gescheurd en was een flink deel van de inhoud in de zak beland. Zeer waarschijnlijk veroorzaakt door de vervoerder.