Marit Smit, Zaffier

In een Discovery workshop hebben we samen verkend wat de scope is van onze wens t.a.v. een nieuw sociaal intranet. Moose brengt structuur, kaders en deskundigheid en laat daarbij genoeg ruimte voor... In een Discovery workshop hebben we samen verkend wat de scope is van onze wens t.a.v. een nieuw sociaal intranet. Moose brengt structuur, kaders en deskundigheid en laat daarbij genoeg ruimte voor ons denkproces. De workshop werd op een prettige manier begeleid, waarbij iedereen de kans kreeg een bijdrage te leveren. Menno en Robin stellen de juiste vragen en weten goed tot de kern te komen, ook op momenten waarop wensen of ideeën nog niet helemaal helder zijn. Ze namen ons goed mee door het proces, waardoor we kwamen tot een concreet en gedragen resultaat. Dit geeft een goed fundament voor het vervolg!

Michelle / PV Vastgoed

De mensen van Moose zijn zeer ervaren in het vereenvoudigen van complexe vraagstukken en het bedenken en ontwikkelen van gebruiksvriendelijke bedrijfsapplicaties. Het gevoel was al direct goed na de... De mensen van Moose zijn zeer ervaren in het vereenvoudigen van complexe vraagstukken en het bedenken en ontwikkelen van gebruiksvriendelijke bedrijfsapplicaties. Het gevoel was al direct goed na de eerste kennismakingsgesprekken omdat ze goed naar ons luisterden waardoor wij ons echt begrepen voelden. Ook na oplevering is Moose een partner die met ons meedenkt, zijn afspraken nakomt en ons proactief voorziet van advies en nieuwe innovatiekansen.

Ferney

Sinds een paar maanden de samenwerking met Moose gestart voor de bouw van een nieuw klantenportaal. Duidelijke communicatie en echt meedenken over de gewenste oplossing. Wij kijken uit naar een... Sinds een paar maanden de samenwerking met Moose gestart voor de bouw van een nieuw klantenportaal. Duidelijke communicatie en echt meedenken over de gewenste oplossing. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking met dit enthousiaste team!

Melvin Malepaard / Doets Reizen

Digital agency met passie voor mens, design, technologie en innovatie! Heel wat jaren enorm fijn samengewerkt met het team van Moose voor de ontwikkeling van complexe digitale platformen en... Digital agency met passie voor mens, design, technologie en innovatie! Heel wat jaren enorm fijn samengewerkt met het team van Moose voor de ontwikkeling van complexe digitale platformen en websites. Heldere communicatie en doeltreffende digitale oplossingen met een onmiskenbaar design en hoog gebruikersgemak.