Willem

Bedrijf heeft veel ervaring met Ajax beveiliging systemen

Gijzen

Zeer kundig, behulpzaam en klantvriendelijk

Erik

Zeer prettig en kundig bedrijf. Gedegen advies vooraf als goede service achteraf. Verder een nette installatie van het gekozen alarmsysteem. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Absolute aanrader... Zeer prettig en kundig bedrijf. Gedegen advies vooraf als goede service achteraf. Verder een nette installatie van het gekozen alarmsysteem. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Absolute aanrader om een offerte aan te vragen.

Erik van Otterdijk

Prima service, zeer klantvriendelijk bedrijf.
Prima service, zeer klantvriendelijk bedrijf.
1 Week vóór de vakantie begaf ons oude alarmsysteem uit 1995 het. Dus meteen een andere gezocht en via internet bij Moonlight uitgekomen en deze benaderd omdat de site zeer duidelijk is en je zelf kunt kiezen en configureren wat je wilt en dan ook meteen de prijs ziet die je kwijt bent. Maar bovenal omdat zij met Ajax een echt professioneel kwaliteitssysteem leveren.
Tijdens het telefonisch contact uitgelegd wat het probleem was en of het alarm dat we wilden nog die week zou kunnen worden geïnstalleerd! Er moest natuurlijk wel even overlegd worden, maar tot onze verbazing kon dat nog net vóór de vakantie. Tijdens de gratis montage konden er ook nog aanpassingen gedaan worden op de bestelling, omdat we goed en professioneel advies kregen. Dus binnen 4 dagen hadden we een professioneel alarm en konden we met een gerust hart op vakantie.
Wat ons betreft is Moonlight dus zeer klantvriendelijk, snel, duidelijk, behulpzaam en zeker niet te duur. Wij raden iedereen dan ook aan voor Moonlight te gaan. Helemaal TOP!

André

Ervaren mensen

Lobke

Afgelopen week hebben we via de website het alarmsysteem besteld voor ons nieuwe huis. Tijdens het bestellen hadden we contact met de helpdesk, waardoor we van goed werden advies voorzien. Zeker een... Afgelopen week hebben we via de website het alarmsysteem besteld voor ons nieuwe huis. Tijdens het bestellen hadden we contact met de helpdesk, waardoor we van goed werden advies voorzien. Zeker een aanrader!

Jan

Simpel en snel mijn alarmsysteem samen gesteld. Montage verliep soepel. Tijdens de montage nog een extra bewegingsmelder bijgeplaatst, alles top geregeld!

Guido

Makkelijk te bestellen en snel geleverd! Afgelopen week is het alarm systeem geplaatst. Na het plaatsen een duidelijke uitleg ontvangen van de monteur betreffend de werking van het systeem. Kortom... Makkelijk te bestellen en snel geleverd! Afgelopen week is het alarm systeem geplaatst. Na het plaatsen een duidelijke uitleg ontvangen van de monteur betreffend de werking van het systeem. Kortom fijne service, zeker een aanrader!

Simon Hogenkamp

Snel geleverd door Moonlight en netjes opgehangen door de monteur. Hij liet alles mooi achter

Ilse

Superhandige website waardoor we erg snel een pakket hebben gekozen waar we erg tevreden mee zijn. Bedankt!